به‌نقل از یک افشاگر معروف، گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ پرو با فناوری ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانیومی معرفی می‌شود.

هفته گذشته، کمپانی چینی شیائومی با برگزاری مراسمی از گوشی‌های پرچمدار ردمی K60 اولترا و میکس فولد ۳ رونمایی کرد؛ سپس سری شیائومی 13T که نسخه جهانی سری K60 محسوب می‌شود را به‌زودی معرفی و روانه بازار می‌کند. اما اکنون اخبار جدیدی درباره سری پرچمدار شیائومی ۱۴ به‌گوش می‌رسد و افشاگران بیان کردند که نسخه پرو و اولترا این دستگاه با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانیومی معرفی می‌شود.

دنیای فناوری از پیچیدگی بسیاری زیادی برخوردار است و برندهای بزرگ نظیر شیائومی و سامسونگ سعی می‌کنند استراتژی و برنامه‌ریزی‌های نسل آینده گوشی‌های‌شان را با آیفون‌های اپل تنظیم کنند تا بتوانند با این برند بزرگ آمریکایی رقابت کنند. افشاگر معروف حوزه فناوری، دیجیتال چت استیشن، اطلاعاتی درباره نسخه پرو شیائومی ۱۴ دراختیار کاربران قرار داد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتباط ماهواره‌ای، فریم تیتانیومی و محافظ شیشه‌ای نانوسرامیک اشاره کرد که برای محافظت از پنل پشت و نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت دستگاه از مقاومت بسیار بالایی بهره می‌برد و دربرابر خط‌وخش و ضربه‌های ناگهانی دوام بالایی خواهد داشت.

ارتباط ماهواره ای شیائومی ۱۴ پرو

همان‌طور که اشاره کردیم برندهای اندرویدی تلاش می‌کنند از قابلیت‌های گوشی‌های آیفون استفاده کنند تا با پرچمداران اپل هم‌رده شوند. به‌عنوان مثال، سال گذشته کمپانی اپل از ارتباط ماهواره‌ای برای ارسال پیام و برقراری تماس‌های اضطراری استفاده کرد؛ حالا امسال قرار است کمپانی‌های شیائومی و سامسونگ از این فناوری برای ساخت شیائومی ۱۴ پرو و سری گلکسی اس ۲۴ بهره‌مند شوند. همچنین، اخباری مبنی‌بر به‌کارگیری فلز تیتانیوم برای فریم نسخه‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس منتشر شد که پس از آن دو کمپانی اندرویدی تصمیم گرفتند در نسخه‌های اولترا و پرو نسل آینده از این قابلیت استفاده کنند.

افشاگر یادشده اشاره‌ای به تراشه دستگاه با شماره مدل SM8650 کرد که پایگاه‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد این همان تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. روز گذشته نیز اطلاعاتی درباره شیائومی ۱۴ اولترا در پایگاه داده IMEI به‌ثبت رسید که می‌توانید در اینجا درباره آن بیشتر بخوانید.