سامسونگ از پروژکتور Freestyle Gen 2 رونمایی کرد که علاوه بر قابلیت‌های نسل قبلی، از سرویس‌های ابری بازی رایانه‌ای و پخش زنده استریم پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور Freestyle نسل ۲ با قابلیت Gaming Hub قرار است جانشین پروژکتور Freestyle نسل اول باشد که سال گذشته راهی بازار شد. با دسترسی به اینترنت پایدار و محیطی مناسب برای پروژکتور، کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه استریم زنده تماشا کنند یا از هزاران عناوین بازی ویدیویی بهره‌مند شوند، زیرا Gaming Hub سامسونگ از سرویس‌های بازی مانند گیم پس Xbox، سرویس انویدیا جی‌فورس NOW، آمازون، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور فری‌استایل نسل ۲ با بیشتر دسته‌های (کنترلر) موجود در بازار سازگار است و از طریق بلوتوث امکان اتصال آنها به این دستگاه وجود دارد. همچنین این دستگاه با حافظه ارتقا یافته همراه می‌شود تا تجربه‌ای روان‌تر ارائه دهد. امکان استفاده از پنل خورشیدی سامسونگ وجود دارد که از نور خورشید برای شارژ باتری استفاده می‌کند. همچنین درگاه تایپ سی برای شارژ آن در نظر گرفته شده است.

پروژکتور فری استایل 2

البته بقیه مشخصات پروژکتور Freestyle 2 کاملا مشابه نسخه نسل قبلی است، این دستگاه تصویری از ۳۰ تا ۱۰۰ اینچ ارائه می‌دهد و تا رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه به +HDR10 مجهز شده و نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰:۱ دارد. این دستگاه به لطف سیستم ۵ واتی اسپیکر از صدای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند و به دستیار صوتی بیکسبی و سیستم عامل Tizen OS مجهز شده است. این دستگاه علاوه‌بر درگاه تایپ سی، به پورت Micro HDMI هم مجهز شده است.

نکته جالب در مورد پروژکتور Freestyle 2 این است که با روشن کردن آن و انداختن تصویر روی دیوار، به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود و نیازی به تنظیم تصویر به‌صورت دستی نیست. همچنین با پشتیبانی از Samsung TV plus امکان مشاهده رایگان تلویزیون را برای کاربران فراهم می‌کند.

این دستگاه ۸۰۰ دلار قیمت دارد و از ۱۰ شهریور ماه راهی بازار خواهد شد.

اخبار مزتبط: