روز گذشته تصاویری از گوشی هوشمند موتو G54 منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی عرضه می‌شود.

حدود دو هفته قبل، مشخصات فنی موتو G54 در خبرگزاری‌های حوزه فناوری منتشر شد. اکنون افشاگر معروف توییتری، ایوان بلس، تصاویری از گوشی میان‌رده مذکور را افشا کرد که نشان می‌دهد این دستگاه با سه‌ رنگ‌بندی سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد، اما براساس شایعات قبلی قرار بود این گوشی در چهار رنگ وارد بازار شود.

Moto G54

براساس شایعات، گوشی میان‌رده موتورولا به نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. این گوشی از ماژول دوگانه دوربین بهره می‌برد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. همچنین حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در آن تعبیه شده که قابلیت ارتقا آن تا یک ترابایت با کارت میکرو اس‌دی وجود دارد.

موتو G54 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و به اندروید ۱۳ مجهز می‌شود، البته احتمالا در فاصله کمی پس از عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند. همچنین این گوشی به فناوری ارتباط 5G مجهز می‌شود. براین‌اساس، گوشی موتو G54 به نمایشگر بهتر و حافظه داخلی ۲ برابری نسبت به نسل قبلی مجهز شده است، اما تغییرات بیشتری در آن وجود ندارد.

البته این گوشی گواهی IP را دریافت کرده است که یعنی مقاومت خوبی در برابر آب خواهد داشت، مسئله‌ای که یکی از نکات منفی ‌موتو G53 به حساب می‌آمد.

نظر شما چیست؟ آیا موتو G54 با تغییرات اندک نسبت به نسل قبلی می‌تواند موفقیت موتو G53 را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: