ویدئو تبلیغاتی جدیدی توسط مدیر دفتر چین وان پلاس منتشر شده که با معرفی قابلیت Rainwater Touch، عملکرد حسگر لمسی گوشی Ace 2 پرو را در مقایسه با آیفون ۱۴ پرومکس زیر باران نمایش می‌دهد.

چهارشنبه هفته‌جاری، وان پلاس از گوشی Ace 2 پرو رونمایی می‌کند و لی جای لوییس، مدیر دفتر چین وان پلاس ویدئویی از قابلیت جدید این گوشی در شبکه اجتماعی وایبو به اشتراک گذاشت. این ویدئو از قابلیت جدید با نام «Rainwater Touch» یا «لمس زیر باران» رونمایی کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد هنگام استفاده از گوشی با دست خیس، زیر باران یا در شرایطی که صفحه‌نمایش خیس می‌شود، عملکرد حسگر لمسی با اختلال مواجه نشود.

جای لوییس در پست خود اعلام کرد اولین باری که تیم تحقیق و توسعه در مورد این فناوری با او صحبت کرده، وی شوکه شده و این ویژگی او را تحت تاثیر قرار داده است، چراکه شخصا در مواقع زیاد پس از شستن دست‌هایش از گوشی استفاده می‌کند.

در ویدئو منتشر شده، دو گوشی وان پلاس Ace 2 پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس زیر شبیه‌ساز باران قرار می‌گیرند و حسگر لمسی پرچمدار وان پلاس تمام لمس‌های کاربر را از ذرات آب تشخیص می‌دهد، اما حسگر آیفون ۱۴ پرو مکس، با مشکل مواجه می‌شود.

در اخبار قبلی مشخص شده که وان پلاس Ace 2 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی یک ترابایتی UFS 4.0 مجهز شده است. در پنل پشتی این دستگاه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درون آن قرار دارد. این دستگاه توسط شارژ سریع ۱۵۰ واتی تغذیه می‌شود.

نمایشگر ۶.۷۴ اینچی اولد با رزولوشن 1.5K با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۱۶۰۰ نیتی برای وان پلاس Ace 2 پرو در نظر گرفته شده و حسگر اثر انگشت، ۲ سانتی‌متر بالاتر از موقعیت سایر گوشی‌های وان پلاس قرار گرفته که تجربه بهتری را ارائه می‌کند. این گوشی، اولین دستگاهی است که از سیستم خنک‌کننده تیاتنگونگ استفاده می‌کند.

چهارشنبه از گوشی وان پلاس Ace 2 پرو در چین رونمایی می‌شود که سپس به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: