اینستاگرام در حال آزمایش روشی برای تگ کردن کل گروه به طور همزمان در یک استوری، با استفاده ازیک منشن واحد است.

تگ کردن افراد در اینستاگرام یکی از امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار دارد تا از این طریق بتوانند در یک عکس یا در یک پست به افراد دیگر اشاره کنند و بدین ترتیب با دوستان و دنبال‌کنندگان خود تعامل داشته باشند.

بر اساس اطلاعات، پلتفرم رسانه اجتماعی متا اینستاگرام در حال کار بر روی روش جدیدی است که افراد می‌توانند چندین کاربر را هنگام ارسال یک استوری در برنامه تک‌گذاری کنند. در این صورت اعلان‌های منشن، به‌عنوان بخشی از تگ گروه، برای همه اعضای گروه ارسال می‌شود و آنها می‌توانند مجدداً پست را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت جدید تگ کردن در اینستاگرام

طی چند روز گذشته آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد، در حال آزمایش روشی برای تگ کردن کل گروه به طور همزمان در یک استوری با استفاده از یک منشن واحد است. با کمک این قابلیت هنگامی که یک منشن گروهی ایجاد کردید، هر کسی در گروه می‌تواند از آن مجدد استفاده کند و به‌طور خودکار همه را در هر استوری جدید تگ‌ کند.

پیش‌بینی می‌شود از اواخر ماه جاری، این پلتفرم بیش از 2.3 میلیارد کاربر فعال از سراسر جهان جذب کند. در حال حاضر، زمان ارائه این ویژگی در اینستاگرام مشخص نشده است و پیش‌بینی می‌شود این قابلیت ابتدا در ایالات متحده مورد آزمایش و استفاده قرار گیرد.

ماه گذشته، پلتفرم متا، اپلیکیشنی به نام تردز را عرضه کرد. تردز با حساب‌های اینستاگرام کاربران ادغام می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را برای پایگاه کاربری خود ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن توانست به سرعت 100 میلیون کاربر جذب کند و به تهدیدی جدی برای اپلیکیشن ایکس ایلان ماسک تبدیل شود. این برنامه در روزهای ابتدایی موفق عمل کرد، اما طولی نکشید که بخش عمده‌ای از کاربران به دلیل کمبود ویژگی‌های کلیدی شروع به ترک این اپلیکیشن کردند. باید دید این قابلیت جدید نیز می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

ویژگی‌های جدید به‌زودی به تردز اینستاگرام اضافه می‌شود