حدودا ۲ ماه قبل تصاویری از پیکسل ۸ پرو درز کرد و اکنون ویدیو جدیدی منتشر شده که حاکی از عرضه این گوشی با رنگ آبی روشن و قابلیت «Audio Magic Eraser» است.

امروز صبح حساب کاربری EZ در X (توییتر) کلیپ تبلیغاتی ۱۴ ثانیه‌ای از پیکسل ۸ پرو منتشر کرد که مانند ویدیوهای تبلیغاتی پارسال گوگل، علامت «G Pixel» در بالا و گوشه سمت چپ تصویر به نمایش درآمده بود.

به نظر می‌رسد «Audio Magic Eraser» به‌عنوان بخشی از قابلیت ویرایش در اپلیکیشن تصاویر گوگل (Google Photos) باشد. این قابلیت پس از تشخیص صدا در کلیپ، گزینه‌های «نویز»، «مردم» و «موسیقی» را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا با کم و زیاد کردن گزینه‌ها، ویدیو را ویرایش کرده و به کلیپ مورد نظر خود برسند.

در این کلیپ کوتاه تبلیغاتی، عبارت «تنها گوشی با Audio Magic Eraser» به نمایش در می‌آید و در ادامه عبارت «تنها گوشی توسعه‌یافته گوگل» جای آن را می‌گیرد. این عبارت پیش از این هم در دیگر تبلیغات گوگل دیده شده بود. همچنین گوگل در گذشته قابلیت Magic Eraser را معرفی کرده بود که با آن می‌توان افراد را از تصاویر حذف کرد.

در آخر، تصویری از پیکسل ۸ پرو با رنگ آبی روشن به‌نمایش در می‌آید که نسبت به آبی روشن به‌کار رفته در پیکسل ۷a کمی تفاوت دارد. همچنین ماژول دوربین سه‌گانه این دستگاه که در جزیره دوربین در کنار فلش LED و سنسور دما قرار دارد قابل مشاهده است و در این ویدیو، جزیره دوربین پیکسل ۸ پرو کاملا براق نبوده و کمی مات به‌نظر می‌رسد.

لبه‌های خمیده این دستگاه که از نسخه‌ی نسل قبلی خمیدگی بیشتری دارد نیز قابل مشاهده است.

اخبار مرتبط: