وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد، روز 25 مرداد از اولین گوشی تاشوی این کمپانی، وان پلاس Ace 2 پرو رونمایی خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، وان پلاس امسال هم نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود را روانه بازار خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و برای عملکرد بهتر، شرکت سازنده از پردازنده گرافیکی آدرنو 730 به همراه حداکثر 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS3.1 بهره برده است.

تولید این گوشی با 24 گیگابایت رم می‌تواند باعث نوآوری و ایجاد حس رقابتی برای رسیدن به اوج باشد و این دستگاه دارای بیشترین حافظه رم میان گوشی‌های پرچمدار بازار است. نمایشگر این دستگاه مجهز به یک پنل خمیده 6.74 اینچی با وضوح K1.5، رزولوشن 1240×2772 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی است.

Camera The OnePlus Ace 2 Pro

سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد که شامل سنسور واید 50 مگاپیکسلی سونی و لرزش اپتیکال، سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. این دستگاه دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی وان پلاس Ace 2 پرو به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سیمی فوق سریع 150 واتی بهره می‌برد و در عرض 10 دقیقه از شارژ صفر به صد می‌رسد.

شایعه شده است که این گوشی در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز این اطلاعات تایید نشده و در حد یک شایعه است، ولی از آنجایی که شرکت وان پلاس در ارائه گوشی‌ها با طیف وسیعی از رنگ‌ها شناخته شده است، انتظار می‌رود این دستگاه با طیف رنگی متنوع ارائه شود.

با توجه به اینکه هنوز قیمت و مشخصات دقیق این گوشی در دسترس نیست و این دستگاه پرچمدار، با بالاترین کیفیت به بازار عرضه خواهد شد باید دید می‌تواند رقیبان خود را به چالش بکشد و نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟
وان پلاس Ace 2 پرو با ۲۴ گیگابایت حافظه رم در آن‌توتو‌ رویت شد