یک منبع آگاه خبری گزارش داد گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2 پرو با شارژر سریع سوپر فلش ۱۵۰ واتی عرضه خواهد شد.

کمپانی چینی وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی ویبو به‌صورت رسمی برخی مشخصات فنی دستگاه وان پلاس Ace 2 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشت تا آن‌ها بدانند نسل جدید پرچمداران این شرکت از چه ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار می‌شود.ویژگی برجسته‌ای که مورد توجه گروهی زیادی از کاربران قرار گرفت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر سوپر فلش ۱۵۰ واتی می‌تواند دستگاه را در مدت‌زمان بسیاری کوتاهی شارژ کند؛ درادامه به جزئیات بیشتری از شارژ دستگاه می‌پردازیم.

وان پلاس در زمینه تولید شارژرهای فوق‌العاده قدرت‌مند و راندمان بالا بسیار قوی عمل می‌کند که دربرخی شرایط به ۹۹درصد می‌رسد. باتری دستگاه علاوه‌بر شارژدهی قوی روزانه و طول‌عمر بالا، از تراشه مدیریت انرژی سوپر-ووک اس بهره می‌برد که سرعت شارژ صفر تا صدی دستگاه را در مدت‌زمان ۱۷ دقیقه انجام می‌دهد و تجربه کاربری با دستگاه به‌عنوان یک پرچمدار گیمینگ بسیار بالا خواهد بود.

البته این تمام ماجرا نخواهد بود، شارژر ۱۵۰ واتی گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2 پرو به فناوری گالیوم نیترید بهره می‌برد که از خنک‌کننده داخل آن‌ها استفاده می‌شود اجازه می‌دهد دستگاه باسرعت بیشتری و بدون داغ شدن حین کاربری شارژ می‌شود. همچنین، دستگاه به درگاه ۴۵ واتی پی‌دی مجهز می‌شود که می‌تواند به لپ‌تاپ‌ها یا دسکتاپ‌ها برای شارژ متصل شود.

OnePlus Ace 2 Pro charging

علاوه‌براین، کمپانی وان پلاس برای گوشی Ace 2 پرو از فناوری «UFCS fusion» استفاده خواهد کرد که اولین بار در این دستگاه معرفی می‌شود. فناوری مذکور برای سازگاری با شارژرهای سوم شخص طراحی شده و اجازه نمی‌دهد آسیبی به باتری دستگاه برسد؛ شارژر استاندارد ۱۵۰ واتی نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند و مزایای شارژ دستگاه را به‌حداکثر می‌رساند.

وان پلاس قصد دارد تعریف جدیدی از شارژ سریع را با Ace 2 پرو ارائه کند و ادعا کرد که این گوشی می‌تواند درعرض کمتر از ۱۷ دقیقه از صفر به صد برسد. کمپانی سازنده بیان کرد باتری به‌گونه ساخته شده که می‌تواند بیشتر از چهار سال دوام داشته باشد و کاربران باخیال راحت قادر هستند به‌صورت روزانه در ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنند.

از سایر مشخصات فنی وان پلاس Ace 2 پرو می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. براساس شایعات قبلی، سیستم دوربین به ماژول سه‌گانه مجهز می‌شود که شامل سنسور واید سونی IMX890، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای دوربین سلفی نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که برای تماسهای ویدئویی و عکس‌های سلفی در طول روز مناسب خواهد بود.

اخبار داخلی: عرضه وان پلاس Ace 2 پرو با حافظه داخلی یک ترابایتی