به‌تازگی رندرهای جدیدی از گوشی تاشو وان پلاس اوپن منتشر شده که طراحی و مشخصات سیستم دوربین اولین تاشو کمپانی وان پلاس را نشان می‌دهد.

اگر از دنبال‌کنندگان دنیای فناوری باشید و اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند را دنبال کرده باشید، احتمالا مطلع هستید که سال ۲۰۲۳ به‌عنوان سال گوشی‌های تاشو نام‌گذاری شده است؛ برهمین‌اساس، کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ، گوگل، شیائومی، نوبیا و وان پلاس دستگاه‌های تاشدنی‌شان را معرفی کردند و هرکدام از ویژگی‌های بسیار خاصی برخوردار است که می‌تواند هرکاربری را باتوجه به نیازها و بودجه‌اش به‌خود جذب کند.

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی وان پلاس قصد دارد با ساخت اولین تاشو به‌نام وان پلاس اوپن وارد بازار نوظهور گوشی‌های تاشدنی شود و سهمی از بازار داشته باشد. اوایل سال جاری میلادی، این برند تایید کرد برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای معرفی گوشی وان پلاس اوپن دارد و به‌‌احتمال زیاد در سه‌ماه سوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود؛ یادآوری می‌شود طی چندماه گذشته نام این گوشی تغییر کرده و فعلا وان پلاس اوپن نامی است که برای این گوشی به کار برده می‌شود.

دوربین وان پلاس

علاوه‌براین، افشاگر معروف توییتری، آنلیکس، با افشای رندرهای جدید وان پلاس اوپن تایید کرد این دستگاه تاشدنی مراحل تحقیق‌و‌توسعه را به‌خوبی پشت‌سر گذاشته و به‌زودی وارد مراحل جدیدی می‌شود؛ رندرهای مذکور به کاربران نشان می‌دهد که طراحی گوشی از آنچه در گذشته دیده‌اند بسیار متفاوت خواهد بود.

اگر نگاه دقیق‌تری به رندرها داشته باشیم متوجه می‌شویم که طراحی گوشی بسیار ظریف‌تر و باریک‌تر از تصورات ما خواهد بود؛ همچنین ابعاد دستگاه نیز بیشتر بوده و دارای صفحه‌نمایش منحنی خواهد بود که می‌تواند دراین‌زمینه با گوشی گوگل پیکسل فولد به رقابت بپردازد.

در بخش سیستم دوربین، می‌توان به‌صراحت دید که ماژول دوربین از طراحی دایره‌ای شکل برخودار می‌شود که درمقایسه با طرح‌های اولیه کمی بزرگ‌تر است. این ماژول از سه سنسور میزبانی می‌کند که شامل سنسور واید ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود که حرف «H» روی آن دیده می‌شود و نشان‌دهنده همکاری با کمپانی هاسل‌بلاد است. همچنین پنل پشت دستگاه از بافت چرم مصنوعی بهره‌مند می‌شود که از تعریق دستان و ماندن اثر انگشت جلوگیری می‌کند.

اخبار مرتبط: گوشی تاشو وان پلاس اوپن اواخر تابستان معرفی می‌شود