شیائومی رویدادی برگزار کرد که در کنار ردمی واچ ۳ اکتیو از ردمی ۱۲ 5G، ردمی ۱۲ 4G و ۲ دستگاه دیگر رونمایی کرد.

امروز رویداد شیائومی در هند برگزار شد که درست ۶ ماه پس از عرضه ردمی واچ ۳، از نسخه واچ ۳ اکتیو با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر رونمایی کرد. همچنین در کنار آن گوشی ردمی ۱۲ 5G با عرضه جهانی و نسخه 4G با عرضه اختصاصی در هند و سری اسمارت TV X شیائومی و هندزفری بی‌سیم ردمی SonicBass Earphones 2 رونمایی شد.

ردمی واچ ۳ اکتیو از صفحه‌نمایش LCD با اندازه ۱.۸۳ اینچی، رزولوشن ۲۴۰×۲۸۰ پیکسلی و روشنایی ۴۵۰ نیتی بهره می‌برد. همچنین تنها یک دکمه کنار آن تعبیه شده است و سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون زیر آن قرار دارد.

بند آن از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک یا TPU ساخته شده و بدنه آن هم پلاستیکی است. البته باوجود اینکه در رویداد صحبتی از آن نشد، قرار است بدنه به روکش پاشش خلا (NCVM coating) مجهز شود تا احساسی مشابه لمس فلزات داشته باشد. علاوه‌بر آن بدنه پلاستیکی مشکلی ایجاد نمی‌کند، زیرا تا فشار ۵ اتمسفر ضدآب خواهد بود.

Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ اکتیو در ۳ رنگ عرضه می‌شود و از ۲۰۰ واچ فیس بهره می‌برد. همچنین بیش از ۵۰ ویجت مختلف برای شخصی‌سازی آن وجود دارد.

این دستگاه از باتری ۲۸۹ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که به ادعای ردمی با یک‌بار شارژ تا ۱۲ روز مصرف عادی و ۸ روز مصرف سنگین را پشتیبانی می‌کند و برای شارژ آن شارژر مغناطیسی به صورت خودکار به ۲ پین پشتی آن متصل می‌شود.

ردمی واچ ۳ اکتیو در سه رنگ سفید، مشکی و سبز زیتونی از فردا عرضه می‌شود، البته قیمت نسخه سفید و مشکی ۳۶ دلار و نسخه سبز ۴۲ دلار خواهد بود.

اخبار مرتبط: