یک افشاگر معروف توییتری اعلام کرد شیائومی ۱۴ پرو اولین گوشی اندرویدی محسوب می‌شود که از فریم تیتانیومی بهره می‌برد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد از فریم تیتانیومی برای پوشش گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند؛ این خبر زمانی منتشر شد که برخی از افشاگران و علاقه‌مندان حوزه فناوری بیان کردند نسخه‌ پرو آیفون ۱۵ به فریم تیتانیومی مجهز می‌شود تا از مدل‌های پایه متمایز شده و فریم استیل ضد زنگ به آیفون ۱۵ استاندارد و آیفون ۱۵ پلاس آورده شود تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشد. اما افشاگر معروف توییتری، آیس یونیورس، با انتشار توییتی بیان کرد غول کره‌ای احتمالا اولین کمپانی نباشد که از فریم تیتانیومی برای ساخت‌ نسخه اولترا گلکسی اس ۲۴ استفاده می‌کند.

افشاگر مذکور با انتشار پستی در وب‌سایت محلی ویبو اظهار کرد شیائومی ۱۴ پرو اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند و سامسونگ را دراین رقابت شکست می‌دهد. البته باید یادآوری کنیم چنین ادعایی نادرست است، چراکه گوشی‌های هوشمندی نظیر اسنشال PH-1 و ورتو سال‌ها پیش از فریم تیانیومی بهره‌مند شده‌اند.

اولین گوشی اندرویدی با بدنه تیتانیوم

باتوجه به رقابتی که میان گوشی‌های اندرویدی و کمپانی‌های سازنده وجود دارد نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام گوشی زودتر به فریم‌ تیتانیومی یا سخت‌افزار بهتر دست می‌یابد، اما قطعا شیائومی به‌عنوان برندی پیش‌رو همیشه تلاش می‌کند جزو اولین شرکت‌هایی باشد که از به‌روزترین فناوری‌ها استفاده می‌کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد از فلز تیتانیوم برای تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۲۴ استفاده کند، اما ازسوی دیگر شیائومی تنها برای نسخه سفارشی شیائومی ۱۴ پرو از فلز تیتانیوم بهره می‌گیرد. برهمین‌اساس، می‌توان گفت مدل‌ استاندارد با فلز آلومینیوم مانند نسل‌‌های گذشته معرفی می‌شود.

علاوه‌براین، اخبار مربوط به استفاده کمپانی‌های بزرگ مانند اپل، سامسونگ و شیائومی از تیتانیوم می‌تواند بسیار جذاب و خاص باشد، اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم آن است که فلز تیتانیوم بسیار گران است و قیمت نهایی گوشی‌های هوشمند با فریم تیتانیومی را بسیار گران می‌کند.

اخبار مرتبط: گلکسی اس ۲۴ پلاس در گیک‌بنچ رویت شد