گوشی‌ هوشمند ردمی K60 اولترا با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی معرفی می‌شود.

براساس گزارشی از خبرگزاری گیزمو چینا، سری گوشی‌های ردمی K60 در وب‌سایت رسمی شیائومی چین قابل مشاهده نیست؛ همچنین جست‌وجوی عبارت «K60» در سایت «JD.com» نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ردمی K60 برای خرید دردسترس نیست. به‌نظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد معرفی و عرضه این سری را متوف کرده و به‌جای آن از دستگاه ردمی K60 اولترا برای بازار چین رونمایی کند؛ هنوز هیچ اخباری مبنی‌بر عرضه جهانی این گوشی دردست نیست.

شایعات تایید می‌کنند کمپانی چینی شیائومی قصد دارد طی یک ماه آینده رویدادی برای معرفی محصولاتش در چین برگزار کند؛ کارشناسان و علاقه‌مندان انتظار دارند دستگاه‌های جدیدی نظیر شیائومی میکس فولد ۳، شیائومی پد ۶ مکس، تبلت ردمی پد ۲ و ردمی K60 اولترا در رویداد یادشده معرفی شوند.

redmi-k60-ultra

احتمالا کمپانی ردمی قصد دارد از ردمی K60 اولترا به‌عنوان جانشینی برای ردمی K50 اولترا استفاده کند که سال گذشته وارد بازار شد و با استقبال خوبی ازسوی کاربران روبه‌رو شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد با رزولوشن 1220×۲۷۱۲ پیکسل با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. داخل بدنه دستگاه به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد شد که برای عملکرد روان و پاسخ‌گویی سریع به هرگونه عملیات پردازشی سنگین با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود گوشی هوشمند ردمی K60 اولترا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری اختصاصی MIUI 1۴ عرضه شود. این گوشی برای تامین انرژی به باتری ۵۰۰۰ یا ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی می‌تواند کمتر از ۳۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود. همچنین ردمی K60 اولترا در دو رنگ مشکی و فیروزه‌ای با دو پیکربندی ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: ردمی K70 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی می‌شود