ظاهرا هواوی قصد دارد به‌زودی از پرچمدار جدیدش با نام میت 60 رونمایی کند، طبق تصاویر منتشر شده از فرم فلزی پشت این گوشی، جزیره دوربین پشتی دایره‌ای شکل خواهد بود.

میت 60 جدیدترین پرچمدار هواوی به‌شمار می‌رود که هنوز به شکل رسمی اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده و تنها تصاویر از این گوشی درز کرده که بر اساس آن چیدمان دوربین‌های پشتی دایره‌ای شکل است و بوسیله‌ یک نوار هم‌ رنگ بدنه به دو بخش تقسیم می‌شود.

براساس این تصاویر، جزیره‌ دوربین پشتی دایره‌ای شکل هواوی میت 60 دارای چهار حفره است که محل قرار گیری دوربین‌ها هستند. بریدگی دایره‌ای دیگری که زیر جزیره دوربین قرار دارد، برای سیم‌‌پیچ شارژ بی‌سیم در نظر گرفته شده است.

هواوی قصد دارد این گوشی را در 5 مدل عرضه کند. اگر‌چه در مورد ویژگی‌های این دستگاه اطلاعات زیادی وجود ندارد، اما انتظار می‌رود دارای قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، اتصال به ماهواره و دیافراگم متغیر نیز باشد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که از تکنولوژی 4 نانومتری بهره می‌برد که با وجود تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر فعالیت‌های هواوی، به نظر می‌رسد این دستگاه از قابلیت 5G پشتیبانی نکند. ولی در مورد وضوح و کیفیت دوربین‌ها اطلاعاتی منتشر نشده است.

دوربین هواوی میت 60

در صوتی که این محصول با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شود احتمالا فیلمبرداری با کیفیت 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه یا 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. برای اسلوموشن می‌توانید با کیفیت 720p و سرعت 960 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید.

در بخش باتری نیز اطلاعات موثقی در دست نیست، اما شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه باتری این گوشی 4460 میلی‌آمپر‌ساعتی به همراه شارژر67 واتی عرضه خواهد شد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر این گوشی هنوز مشخص نشده است و باید دید علاوه بر طراحی جدید گوشی هواوی میت 60، این گوشی تغییرات دیگری نیز خواهد داشت و این تغییرات برای کاربران جالب خواهد بود یا خیر؟

داینامیک آیلند روی سری میت ۶۰ هواوی قرار می‌گیرد