گوشی وان پلاس Ace 2 Pro گواهی از وب‌سایت 3C دریافت کرد که نشان می‌دهد این گوشی از ۳ مدل شارژ ۱۵۰ واتی، ۱۰۰ واتی و ۱۵ واتی بهره می‌برد.

چند روز قبل خبری مبنی بر توسعه نسخه Pro گوشی وان پلاس Ace 2 منتشر شد و باتوجه به قرار گرفتن در لیست‌های گواهی وب‌سایت‌های مختلف احتمالا به زودی روانه بازار می‌شود. اکنون این دستگاه با شماره مدل PJA110 در لیست گواهی وب‌سایت 3C قرار گرفته است. این شماره متعلق به وان پلاس Ace 2 Pro است و اطلاعاتی درباره شارژر آن ارایه می‌کند.

شارژر این دستگاه از سه مدل شارژ پشتیبانی می‌کند؛ شارژ ۱۵ واتی (۵ ولت/۳ آمپر)، شارژ ۱۰۰ واتی (۱۱ ولت/۹.۱ آمپر) و شارژ ۱۵۰ واتی (۱۱ ولت/۱۳.۷ آمپر). البته گواهی مشخصات دیگری را از این دستگاه مشخص نمی‌کند اما پیش از این اطلاعات دیگری منتشر شده بود.

قبلا تایید شده بود که وان پلاس Ace 2 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که برای ساخت آن از معماری ۴ نانومتری TSMC و هسته کورتکس ایکس 3 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۴۰ و مودم 5G اسنپدراگون X70 در این گوشی تعبیه شده است.

گواهی شارژر OnePlus Ace 2 Pro

پیش از این هم شایعاتی در مورد OnePlus Ace 2 Pro منتشر شده بود که حاکی از صفحه نمایش خمیده ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن 1.5K بود. به‌علاوه این گوشی از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

این گوشی از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (احتمالا سنسور IMX890 سونی)، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی در سوراخ پانچ هول قرار می‌گیرد.

در حال حاضر خبری از زمان و تاریخ عرضه وان پلاس Ace 2 Pro نیست، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی راهی بازار شود.

اخبار مرتبط: