تیک تاک که به عنوان شبکه اجتماعی با محوریت کلیپ‌های کوتاه شناخته می‌شود، پیش از این قابلیت اشتراک‌گذاری عکس را در این پلتفرم ممکن کرد و حالا امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند محتوای متنی به اشتراک بگذارند.

تیک تاک در پستی اعلام کرد که ابزار جدیدی به این پلتفرم اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای متنی منتشر کنند تا راحت‌تر ایده‌ها و خلاقیت خود را به اشتراک بگذارند. البته پیش از این هم کاربران در قسمت کامنت و کپشن و همچنین در قالب ویدئو، امکان انتشار محتوای متنی را داشتند، اما ابزار جدید برای ساده‌تر کردن این فرآیند ارایه شده است.

با امکان انتشار محتوای متنی، کاربران می‌توانند علاوه بر ویدیو، داستان، شعر، دستور پخت و سایر توضیحات را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری متن در تیک تاک فعال شد

اما روش دسترسی به بخش انتشار محتوای متنی به این شکل است که در سرویس تیک تاک، ۳ گزینه عکس، فیلم و متن به نمایش در می‌آید و با انتخاب متن چندین گزینه برای شخصی سازی محتوا ظاهر می‌شود. فونت‌های مختلفی برای نوشتن وجود دارند، همچنین رنگ و محل قرارگیری متن قابل تغییر است.

علاوه‌بر تغییرات متن، چندین گزینه دیگر برای جذاب‌تر کردن متن وجود دارد. کاربر می‌تواند از استیکر، هشتگ، رنگ پس‌زمینه، افکت صوتی و آهنگ در کنار متن استفاده کند. محتوای متنی مانند عکس و ویدئو به صورت تمام صفحه ظاهر می‌شود و در کنار عکس و فیلم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری 9to5mac، اضافه کردن محتوای متنی عجیب است، اما به نظر می‌رسد این شرکت هم سوار موج کاربرانی که در فکر ترک توییتر هستند شده و خود را به عنوان رقیب سوم برای اشتراک‌گذاری متن در کنار توییتر و تردز معرفی کند.

اخبار مرتبط: