یک افشاگر نام‌آشنای توییتری عکسی از محافظ صفحه‌نمایش سری آیفون ۱۵ به اشتراک‌ گذاشت که نشان‌دهنده تغییراتی در طراحی سری جدید درمقایسه با نسل گذشته است.

سال گذشته، کمپانی اپل طراحی جدیدی به‌نام داینامیک آیلند را که از طراحی قرصی شکلی بهره می‌برد به‌ کاربران و طرافداران گوشی آیفون معرفی کرد؛ اما اکنون شایعات و تصویری که از محافظ صفحه‌نمایش سری جدید آیفون ۱۵ توسط آیس یونیورس دردسترس قرار گرفته نشان می‌دهد این ویژگی نوظهور حذف خواهد شد. همچنین، براساس عکس مذکور، می‌توان حدس زد مدل‌های استاندارد نیز از تغییراتی در نمایشگر برخوردار می‌شود.

مقایسه بین آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس با نسل‌های قبلی می‌تواند بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد؛ تصویر فاش شده نشان می‌دهد فریم‌ صفحه‌نمایش مدل‌های پرو آیفون ۱۵ بسیار باریک‌تر از قبل می‌شود که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه دستگاه را بیشتر می‌کند؛ همچنین این موضوع با شایعات قبلی مطابقت دارد که بیان می‌شد آیفون ۱۵ پرومکس باریک‌ترین حاشیه صفحه‌نمایش را میان تمام گوشی‌های بازار در سال ۲۰۲۳ خواهد داشت.

محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۵

علاوه‌براین، نمایشگر آیفون ۱۵ پرو از حاشیه‌های منحنی شکلی برخوردار می‌شود که در صفحه‌نمایش‌ ۲.۵ بعدی ساعت‌های هوشمند اپل واچ شاهد آن‌ هستیم. این طراحی می‌تواند با هدف تجربه کاربری بهتر حین استفاده از گوشی باشد، چراکه بسیاری از کاربران انتقادی‌های فراوانی به حاشیه‌های تخت سری آیفون ۱۴ و نسل‌های قبلی دارند.

درحالی‌که تصویر فاش شده نگاهی اجمالی از طراحی سری آیفون ۱۵ به کاربران می‌دهد؛ اما باید توجه داشت تغییرات ویژه‌تری در آیفون ۱۵ نسبت به نسل‌های قبلی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درگاه تایپ سی و باتری بزرگ‌تر اشاره کرد.

اپل هرساله شهریورماه نسل جدیدی از گوشی‌هایش را عرضه می‌کند؛ براین‌اساس علاقه‌مندان حوزه فناوری منتظر شنیدن اخبار بیشتری از ارتقاهای آیفون ۱۵ هستند تا ببینند غول کوپرتینویی ازچه‌ فناوری جدیدی برای ساخت دستگاه‌های پرچمدارش بهره برده است.

اخبار مرتبط:‌ آیفون ۱۵ با شارژ تایپ سی و باتری بزرگ‌تر پرچمداران اندرویدی را به‌چالش می‌کشد