انتظار می‌رود مثل گذشته شرکت گوگل محصول جدید خود گوشی پیکسل 8 را اوایل مهر ماه به بازار عرضه کند.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، سخت افزار، دوربین و باتری گوشی پیکسل 8 نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا می‌کند. دوربین این دستگاه به سنسور یک اینچی مجهز خواهد شد که به گوشی‌های اپل و سامسونگ شباهت پیدا می‌کند. گفته می‌شود سیستم دوربین پیکسل 8 از ماژول سه گانه پشتیبانی می‌کند که تراشه تنسور جی 3 و پردازشگرهای تصویری به دوربین این دستگاه اجازه می‌دهند کیفیت تصاویر را به حداکثر برسانند.

این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 1344×2992 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه خواهد شد و طبق گزارش‌های به دست آمده، بزرگ‌رین تغییر این گوشی صفحه نمایش آن خواهد بود که برخلاف نمایشگرهای منحنی شکل سری‌های پیکسل 5، 6 و 7 از صفحه نمایش تخت برخوردار می‌شود.

قیمت گوگل پیکس ۸

پیکسل 7 با افزایش قیمت 50 دلاری نسبت به پیکسل 6 وارد بازار شد بنابراین پیش بینی می‌‌شود که پیکسل 8 نیز افزایش قیمتی ۵۰ دلاری نسبت به سری 7 داشته باشد.

انتظار می‌رود این گوشی با قیمت 650 تا 700 دلار به بازار عرضه شود که افزایش قیمتی 50 تا 100 دلاری نسبت به سری پیکسل 7 خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه به باتری 4485 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 24 وات و شارژ بی سیم 12 واتی مجهز می‌شود و از مهم‌ترین ویژگی‌های پشتیبانی نرم‌افزاری تا 5 سال است.

به نظر شما با وجود ارتقای پیکسل 8 نسبت به نسل قبل، کاربران از افزایش قیمت آن استقبال خواهند کرد یا خیر؟ آیا تغییر صفحه نمایش از مدل منحنی به تخت می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند؟

تصاویر جدید سری پیکسل ۸ فاش شد