بر اساس گزارش کاربران، اپلیکیشن اسنپ فود از دسترس خارج شده و هم‌اکنون امکان ثبت سفارش غذا وجود ندارد.

هم‌اکنون حدود ساعت ۱۲ ظهر که افراد اقدام به سفارش غذا از اپلیکیشن اسنپ فود می‌کنند، امکان سفارش وجود ندارد و به محض اینکه وارد این اپ شوید با پیامی مبنی بر در دسترس نبودن سرویس، به شما نمایش داده می‌شود و از کاربران خواسته شده که صبور باشند.

در متن پیام نوشته شده است:

به علت قطع برق دیتاسنتر، اسنپ فود در حال حاضر در دسترس نمی‌باشد.

بر این اساس مشخص نیست که این اپلیکیشن تا چه زمانی با این مشکل مواجه خواهد بود و ایراد پیش آمده چه زمانی رفع خواهد شد.

با این حال اپلیکیشن‌های دیگر اسنپ مانند اپ تاکسی، اسنپ باکس، سوپرمارکت یا اسنپ‌تریپ چنین مشکلی ندارد و می‌توان از سایر اپ‌ها استفاده کرد.

ما تلاش کردیم با اپراتورهای اسنپ تماس بگیریم تا از زمان رفع مشکل مطلع شویم اما اپراتور بخش اسنپ فود پاسخگو نبود و با دفتر مرکزی اسنپ تماس گرفتیم که آنها هم درباره زمان رفع مشکل اظهار بی‌اطلاعی کردند.

بر این اساس باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا کی این مشکل ادامه دارد و آیا امروز کاربران موفق به ثبت سفارش غذا خواهند شد یا خیر.