در مراسم توییچ-کان امسال، Twitch از برنامه خود برای انتشار ۴ قابلیت از جمله استوری و دیسکاوری خبر داد.

حدود ۸ سال از معرفی استوری در اینستاگرام می‌گذرد و بالاخره Twitch این قابلیت را در اختیار استریمر‌ها قرار می‌دهد. در مراسم TwitchCon پاریس، توییچ از برنامه‌های خود برای ایجاد قابلیت استوری مهر ماه امسال رونمایی کرد. البته این قابلیت تحت دستورالعمل‌های انجمن Twitch و سیستم‌های ایمنی ارایه می‌شود و استریمرها این امکان را خواهند داشت تا فقط افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند بتوانند استوری را مشاهده کنند.

توییچ قرار است پائیز امسال قابلیت دیسکاوری را برای بررسی استریم‌های جدید به این پلتفرم اضافه کند. پیش‌بینی می‌شود این قابلیت به رشد استریمرهای تازه‌کار کمک زیادی کند.

مدیران توییچ در مراسم توییچ‌کان اعلام کردند: «توییچ پلتفرمی برای پخش ویدئو زنده و کانال‌های فعال است. به همین دلیل برنامه ما این نیست که کاربران ساعت‌ها وقت خود را برای تماشای کلیپ‌های کوتاه بگذرانند. بنابراین علت توسعه بخش دیسکاوری، آشنایی کاربران با استریمرهای تازه‌کار و رشد گروه‌های کوچک در این پلتفرم است.»

توییچ قصد دارد قبل از عرضه عموعی دیسکاوری پائیز امسال، آزمایش محدودی روی آن انجام دهد.

اپلیکیشن Twitch

ویژگی دیگری که Twitch در حال توسعه آن است، بهبود ویرایشگر کلیپ در پلتفرم است. این ابزار که اواخر مرداد یا اوائل شهریور ماه ارایه می‌شود، قابلیت بارگذاری ویدیوهای عمودی در تیک‌تاک به صورت مستقیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در نهایت، توییچ اعلام کرد به استریمرها قابلیت انتخاب زمان پخش تبلیغ را هنگام پخش زنده (استریم) می‌دهد. همچنین شمارش معکوس قبل از پخش تبلیغ در چت ارسال می‌شود تا مخاطبان هم از زمان پخش تبلیغ مطلع باشند. استریمرها هم می‌توانند زمان پخش تبلیغ را در صورت مختل کردن لحظه حساس بازی به تعویق بیندازند. این قابلیت هم در آینده به Twitch اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط: