منو واتس‌اپ شامل همه چت‌های کاربر است، اما در آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا سه تب جدید شامل چت‌های خوانده نشده، چت‌های شخصی و چت‌های کاری اضافه شده است.

واتس‌اپ با ۲ میلیارد کاربر، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های سراسر جهان است. این پلتفرم با سادگی، قابل اطمینان بودن و استفاده آسان شناخته می‌شود، اما با بالا رفتن تعداد چت‌ها و مخاطبان و گسترش منو، پیدا کردن برخی چت‌ها در واتس‌اپ می‌تواند دشوار شود.

برای حل این مشکل، واتس‌اپ منوی جدیدی طراحی کرده است که دسترسی به چت‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند. این قابلیت هم اکنون در حال تست نهایی بوده و در آپدیت‌های بعدی به این پیام‌رسان اضافه می‌شود.

به گزارش WabetaInfo، اگر واتس‌اپ را به نسخه ۲.۲۳.۱۴.۱۷ بتا به‌روزرسانی کنید، منوی جدید شامل سه تب چت‌های خوانده نشده، چت‌های شخصی و چت‌های کاری را نمایش می‌دهد. این قابلیت برای کاربرانی که می‌خواهند یک چت خاص را پیدا کنند بسیار مفید است، به‌ویژه اگر لیست بلندی از مخاطبان را در منوی خود داشته باشند.

پیش از این گزینه‌هایی که در نوار پیمایش پائین صفحه وجود دارند، در تب‌های بالای صفحه ظاهر می‌شدند؛ چت‌ها، استاتوس، کامیونیتی و تماس‌ها به پایین صفحه منتقل شده تا تب‌های جدید در بالای صفحه به نمایش در بیاید.

منو جدید واتساپ

چت‌های گروهی نقش پررنگی در برقراری ارتباطات امروزی دارند و اگر روشی برای جداسازی چت‌های گروهی وجود داشته باشد، قطعا کاربردی خواهد بود، با این حال تب مخصوص چت‌های گروهی در این منو وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که این بخش به منو اضافه می‌شود یا خیر.

منو جدید واتس‌اپ طی به‌روزرسانی‌های بعدی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت متا در تلاش است تا واتس‌اپ را به بهترین پیام‌رسان موجود تبدیل کند و در این مسیر قدم‌های بزرگی برداشته است. البته هنوز بسیاری از قابلیت‌های رقیب دیرینه خود را موجود نکرده و در رقابت با تلگرام مسیر طولانی در پیش دارد.

اخبار مرتبط: