کمپانی متا در صفحه خط مشی برنامه تردز توضیح داد حذف اکانت به‌زودی در این رسانه‌ اجتماعی اضافه می‌شود.

اواخر هفته گذشته برنامه متن‌محور تردز عرضه شد و کاربران توانستند با حساب‌ کاربری اینستاگرام خود به‌راحتی وارد آن شوند. باوجوداین، پس از گذشت مدت‌زمان کوتاهی کاربران متوجه شدند که نمی‌توانند اکانت خود را در این رسانه‌ متن‌محور که به‌عنوان رقیب توییتر معرفی شد حذف کنند؛ همچنین برخی خبرگزاری‌های حوزه فناوری اعلام کردند اگر اقدام به حذف حساب کاربری تردز کنید اکانت اینستاگرام شما نیز به‌طور خودکار پاک می‌شود.

درپی انتقاد‌های کاربران از نبود قابلیت حذف اکانت در رسانه تردز، آدام موسری اعلام کرد که کمپانی متا از این موضوع آگاه است و پیشنهاد کرد که کاربران فعلا حساب کاربری خود را غیرفعال کنند تا در آینده‌ای نزدیک گزینه حذف اکانت به برنامه اضافه شود.

اگر بخواهیم به ویژگی‌های تردز اشاره کنیم می‌توان از ارسال پیام‌های متنی، ویدئو، گیف و عکس نام برد؛ اما هنوز بسیاری از ویژگی‌های بارز که کاربران به آن‌ها نیاز دارند در تردز وجود ندارد؛ برهمین‌اساس، پیش‌بینی ‌می‌شود که این رسانه متن‌محور نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای توییتر باشد.

Threads

در‌این‌راستا، مدیر اجرایی تردز اظهار کرد: «رسانه نوظهور ما از الگو‌های اینستاگرامی پشتیبانی می‌کند و به‌همین دلیل کاربران به‌صورت مستقیم از اینستاگرام وارد تردز می‌شوند و از یک حساب کاربری استفاده می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که نمی‌توانید اکانت تردز را حذف کنید». همچنین موسری اشاره کرد قابلیت‌های جدیدی از جمله نوار جست‌وجوی قوی‌تر به تردز اضافه می‌شود که می‌تواند برای پیدا کردن مطالب روزمره براساس کلمه کلیدی بسیار مناسب باشد.

یادآوری می‌شود که رسانه تردز از قانون مقررات حفاظت از داده‌های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) پیروی نمی‌‌کند، بنابراین این برنامه در کشور‌های عضو این اتحادیه فعال نمی‌شود؛ البته با استفاده از فیلترشکن کاربران می‌توانند این محدودیت را دور بزنند و از برنامه تردز بهره‌مند شوند.

اگر قصد دارید به‌جمع کاربران برنامه نوظهور تردز اینستاگرام بپیوندید، می‌توانید از این لینک برای دانلود نسخه اندروید و از این لینک برای نسخه iOS استفاده کنید تا از مزایای این رسانه بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط: چگونه اعلان‌های تردز را خاموش کنیم