ایلان ماسک برای حل مشکلات کاربران و تبدیل توییتر به یک پلتفرم جذاب نسخه جدید TweetDeck را معرفی کرد.
توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار با بهروزرسانیهای جدید هر بار امکانات تازهای ارایه میدهد. ایلان ماسک سالها پیش برای حل مشکلات توییتر از برنامه TweetDeck برای مدیریت بهتر این اپلیکیشن استفاده کرد.
TweetDeck یکی از محبوبترین ابزارهای مدیریت رسانههای اجتماعی در وب است که کاربران برای مدیریت شبکه اجتماعی خود از آنها استفاده میکنند. این ابزار رایگان مبتنی بر وب است که برای بهبود سازمان و عملکرد در سراسر حسابهای توییتر طراحی شده است.
TweetDeck به شما یک داشبورد میدهد که ستونهای جداگانهای از فعالیتهای خود از حسابهای توییتر خود نمایش میدهد.
پیشتر کاربران میتوانستند از ابزار سازمانی توییتدک شامل ستونهای قابل تنظیم و جابهجایی چندین اکانت بهره ببرند. اما به مرور زمان مشکلات بیشتری بهوجود آمد و برای حل این مشکل نسخه پیشرفته توییتدک معرفی شد.
در توییتی به طور رسمی اعلام شد که نسخه جدید TweetDeck در دسترس کاربران قرار گرفته است اما معلوم شد که فقط کاربران توییت بلو تا ۳۰ روز میتوانند به استفاده از این ابزار ادامه دهند و اگر اشتراک پولی این شبکه اجتماعی را نداشته باشند قابلیت استفاده از این ابزار را از دست میدهند.
هنوز مشخص نیست که این تغییرات اوایل مرداد ماه در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر، اما ظاهرا این قابلیت طی یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه ارائه میشود تا کاربران مجبور به خرید اشتراک نسخه جدید توییتدک شوند.
توییتر بهطور رسمی اعلام نکرده است که نسخه قدیمی توییتدک از کار خواهد افتاد یا خیر، اما طبق بیانات یکی از کارمندان این شرکت ظاهرا نسخه قدیمی این برنامه از کار افتاده و توییتر همه کاربران خود را به پیش نمایش نسخه اصلی انتقال خواهد داد و این کار ممکن است به نفع تمام کاربران نباشد.
این سرویس شبکه اجتماعی به کاربران اطمینان میدهد که فرآیند انتقال دادهها و تمام اطلاعات و ستونهای ذخیره شده به سادگی انجام خواهد شد. با این حال به نظر میرسد که عملکرد تیمز در دسترس نیست و ممکن است این مشکل به مرور زمان رفع شود.
با وجود تلاشهای توییتر برای حل مشکلات و اصلاح توییتدک، آیا کاربران میتوانند خود را با تغییرات این پلتفرم سازگار کنند؟
خبر مرتبط: اپلیکیشن Bluesky جایگزینی برای توییتر