سامسونگ قصد دارد نسخه ویژه Pokemon Galaxy Buds 2 را برای بازار داخلی کشور کره جنوبی معرفی کند؛ این نسخه به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سال گذشته سامسونگ نسخه ویژه Pokemon را برای گلکسی بادز ۲ معرفی کرد؛ اما امروزی خبری مبنی بر عرضه مدل جدیدتری از این محصول منتشر شده است.

کمپانی سامسونگ همیشه برخی از محصولات خود را با طراحی و شرایط خاصی معرفی و عرضه می‌کند؛ امروز سامسونگ در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که سری گلکسی بادز ۲ را با طراحی Pokemon برای بازار داخلی معرفی می‌کند که از زبان طراحی مشابه نسخه Pokemon Monster Ball بهره‌ می‌برد که سال گذشته در این کشور عرضه شد.

مدل پایه این نسخه ۹۹ دلار و مدل پرو ۱۵۲ دلار قیمت دارد و در سه طرح عروسکی اسنورلکس، دیتو و جیگلی‌پاف معرفی می‌شوند. کاربران در کشور کره‌ جنوبی از فردا ۲۷ ژوئن برابر با ششم تیرماه می‌توانند از طریق وب‌سایت Gmarket اقدام به خرید این محصول ویژه کنند. همچنین، خرید طرح‌های دیتو و اسنورلکس برای دو نسخه گلکسی بادز در سایت سامسونگ گنگنام از تاریخ ۸ تیر ماه امکان‌پذیر می‌شود.

ماه گذشته نیز طراحی Pokemon گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت ۹۷۹ دلار معرفی شد که با استقبال گرمی از سوی کاربران روبه‌رو شد و تمامی نسخه‌ها در کمتر از یک ساعت به فروش رسیدند.

ساعت‌ هوشمند گلکسی واچ ۵ و گوشی زد فلیپ ۴ نیز قبلا از قاب‌های طرح Poke Ball بهره‌مند شدند که ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه و سپس از طریق سایت eBay روانه بازار جهانی شدند.

نظر شما درباره نسخه ویژه Pokemon Galaxy Buds 2 چیست؟ آیا این نسخه‌های ویژه می‌توانند در ایران یا سایر کشور‌ها به محبوبیت برسند؟ دلیل عدم عرضه هم‌زمان در بازار جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: گلکسی واچ‌ به ویژگی‌ دقیق نظارت بر ضربان قلب مجهز می‌شود