پرچمدار جدید وان پلاس پاییز عرضه خواهد شد. با این حال اطلاعاتی از این گوشی منتشر شده که حاکی از ارتقا دوربین و تراشه وان پلاس ۱۲ نسبت به نسل قبل است.

احتمالا پرچمدار وان پلاس اواخر آبان یا اوائل آذر ماه عرضه می‌شود. یک منبع چینی اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است که نشان می‌دهد وان پلاس ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین‌های ۵۰ و ۵۰ و ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بر این اساس دوربین اصلی از لنز سری IMX9 و احتمالا مدل ۱ اینچی IMX989 سونی بهره می‌برد. دوربین اولترا واید هم ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و به جای دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین جدید ۶۴ مگاپیکسلی OV64B اومنی‌ویژن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ظرفیت باتری بیش از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۱۵۰ واتی تغذیه می‌شود. این اولین باری نیست که وان پلاس شارژ سریع با ولتاژ بالا عرضه می‌کند، اما تا به حال در پرچمداران دیده نشده بود. همچنین با توجه به کاهش کیفیت وان پلاس ۱۰ پرو و وان پلاس ۱۱ در برخی مناطق، باید دید این‌بار هم این اتفاق می‌افتد یا با کیفیت اصلی در تمام مناطق به فروش می‌رسد.

البته هنوز حدود ۵ ماه تا عرضه این گوشی باقی مانده، بنابراین بسیاری از اطلاعات درز شده علاوه بر غلط بودن ممکن است دستخوش تغییر شوند.

اخبار مرتبط: