اطلاعات جدیدی از گوشی Zenfone 10 همراه با رندرهای دیگر از پرچمدار ایسوس منتشر شده است.

هفته گذشته رندرهای گوشی Zenfone 10 ایسوس که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌داد، لو رفت. چند تصویر جدید هم لو رفته که علاوه بر انطباق با تصاویر قبلی، حاکی از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری (که در پرچمداران اخیر کمیاب شده) است.

جک ۳.۵ میلیمتری زنفون ۱۰

همچنین بر اساس شایعات، صفحه نمایش این گوشی پنل آمولد +FullHD با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بوده و این گوشی در دو مدل با حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب ۸/۱۶ گیگابایت و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و درگاه شارژ تایپ سی هستند.

دوربین این دستگاه شامل سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی هستند.

ایسوس هنوز مشخصات کامل زنفون ۱۰ را منتشر نکرده، اما تایید شده است که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، صفحه نمایش ۵.۹ اینچی، شارژ بی‌سیم و تثبیت کننده تصویر ۶ محوره گیمبال نسل دو بهره می‌برد.

این گوشی دارای گواهی IP68 است و بدنه آن از یک قاب دور فلزی و بدنه پشتی پلاستیکی تشکیل شده است. همچنین ماه قبل ایسوس به اشتباه قیمت حدودی ۷۵۰ دلاری Zenfone 10 را اعلام کرد اما مشخص نیست که این قیمت برای مدل پایه بوده یا قیمت مدل بالاتر است.

برای اطلاع از مشخصات کامل این گوشی باید تا تاریخ رونمایی صبر کنید، البته زمان زیادی تا پرده‌برداری از این دستگاه باقی نمانده و احتمالا هشتم تیرماه معرفی خواهد شد.