چندی پیش شایعاتی مبنی بر معرفی رنگ قرمز تیره آیفون ۱۵ پرو شنیدیم؛ اما طبق گزارشی از یک افشاگر توییتری، نسخه پرو آیفون ۱۵ با چنین رنگی عرضه نخواهد شد.

به گفته یکی از افشاگران توییتر، سری جدید آیفون ۱۵ پرو که انتظار می‌رود در شهرویور ماه رونمایی و عرضه شود، در چهار رنگ عرضه خواهد شد. اما Unknownz21 می‌گوید که هیچ‌کدام از این رنگ‌ها قرمز نخواهند بود. این موضوع می‌تواند با شگفتی بسیاری از کاربران همراه باشد، زیرا طی چند ماه اخیر شاهد اخباری مبنی بر معرفی نسخه پرو آیفون ۱۵ با رنگ قرمز تیره بودیم.

کاربری در توییتر از این افشاگر پرسید: «می‌خواهم آیفون ۱۵ پرو بخرم، می‌توانی در انتخاب رنگ کمکم کنی؟» در جواب وی اظهار کرد: هیچ‌یک از رنگ‌های سری آیفون ۱۵ پرو امسال به رنگ قرمر تیره نخواهند بود. لازم به ذکر است که اپل هر سال سری پرو را در چهار رنگ عرضه می‌کند که به‌طور معمول رنگ‌های طلایی، مشکی و نقره‌ای به‌همراه رنگ انحصاری جدیدی هستند.

توییت در مورد رنگ های سری آیفون 15

از مشخصات و ویژگی‌های جدیدی که از سری آیفون ۱۵ انتظار داریم می‌توان به داینامیک آیلند، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی واید، درگاه USB-C، تراشه چهار نانومتری A16 بایونیک برای مدل‌های پایه و تراشه A17 بایونیک سه نانومتری برای مدل‌های پرو اشاره کرد.

در انتها این افشاگر عنوان کرد آیفون ۱۵ از به‌روزرسانی‌های کمی برخوردار است که آن را نسبت به نسل قبلی متمایز نمی‌کنند و پیشنهاد کرد که تا سال آینده و عرضه آیفون ۱۶ صبور باشند.

اخبار مرتبط:‌ آیفون ۱۵ پرو دکمه‌های حساس به فشار نخواهد داشت