با معرفی تراشه Snapdragon 8 Elite توسط شرکت کوالکام، ایسوس نیز تاریخ معرفی ایسوس راگ فون 9، جدیدترین پرچم‌دار خود را برملا ساخت.

جدیدترین پرچم‌دار ایسوس قرار است در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان) به صورت جهانی عرضه و در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. این گوشی همزمان با رویداد Qualcomm Snapdragon Summit که در آن شرکت کوالکام از جدیدترین تراشه خود، یعنی Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد، معرفی شد. پرچم‌دار جدید ایسوس نیز قرار است یکی از دستگاه‌های قدرتمندی باشد که از این تراشه پرچم‌دار کوالکام بهره می‌برد پس باید انتظار عملکرد پردازشی فوق‌العاده و مصرف باتری بسیار بهینه را از آن داشته باشیم.

در زمینه طراحی ظاهری، انتظار داریم ایسوس راگ فون 9 مانند نسخه‌های قبلی خود، ظاهر گیمری جذاب و منحصر به فردش را حفظ کند. در قسمت پشتی آن، مانند همیشه از چراغ‌های LED و طراحی حرفه‌ای استفاده شده است. شرکت ایسوس نیز مانند سایر برندهای قدرتمند، وارد حوزه هوش مصنوعی شده و قرار است از قابلیت‌های آن، برای بهبود تجربه کاربر در انواع بازی‌های روز دنیا استفاده کند.

یکی دیگر از قسمت‌هایی که ایسوس راگ فون 9 در آن پیشرو خواهد بود، باتری است. سری قبل، یعنی راگ فون 8 پرو یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه باتری بود که بسیاری به همین دلیل، سراغ تهیه آن رفتند. با برملا شدن تاریخ معرفی ایسوس راگ فون 9 و تایید استفاده از Snapdragon 8 Elite در آن، باید انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه مصرف بهینه باتری را داشته باشیم که در بدترین حالت، در حد و اندازه راگ فون 8 پرو ظاهر شود و در بهترین حالت، بتواند این گوشی را نیز کنار بزند و عملکردی بهتر تقدیم گیمران کند. بدین ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به شارژ کردن مداوم، از تجربه سنگین‌ترین بازی‌ها بر روی گوشی خود لذت ببرید. به احتمال زیاد، این سری گوشی نیز شامل دو مدل ایسوس راگ فون 9 و ایسوس راگ فون 9 پرو خواهد بود.

تاریخ معرفی ایسوس راگ فون 9

همانطور که می‌دانید، تراشه Snapdragon 8 Elite قرار است با استفاده از نسل دوم پردازنده‌های Oryon و گرافیک بهبود یافته از سری Adreno، تجربه بازی کردن در گوشی‌های هوشمند را از نو تعریف کند. این پیشرفت‌ها در نهایت باعث می‌شود تجربه‌ای پویا، بدون هیچ لگ و مشکل فنی داشته باشید. بدین ترتیب، باری دیگر سری راگ فون می‌تواند شهرت خود برای ارائه بهترین عملکرد ممکن در زمینه اجرای بازی، حفظ کرده و یا حتی بهبود ببخشد. برخی نمرات اولیه این گوشی در بنچمارک‌های مختلف از قبیل Geekbench 6 نیز منتشر شده که نشان از عملکردی شگفت‌انگیز در زمینه پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به کاربران داده است. با توجه به این نمرات، احتمال می‌رود ایسوس راگ فون 9 بتواند به راحتی تمام رقبای خود را کنار بزند و یکی از بهترین عملکردهای پردازشی در بین پرچم‌داران سال آینده را رقم بزند.

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ معرفی ایسوس راگ فون 9، هیجان زیادی میان طرفداران حس می‌شود تا هرچه زودتر جزئیات و ویژگی‌های انقلابی این گوشی قدرتمند را بدانند. در نهایت، مجبوریم تا زمان معرفی و عرضه رسمی منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت ایسوس اینبار تا چه حد می‌تواند مرزهای موبایل گیمینگ را با استفاده از خلاقیت‌های همیشگی و قدرت پردازشی بسیار بالا، جابجا کند. پس در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان)، منتظر رونمایی رسمی از جدیدترین غول گیمینگ در دنیای گوشی‌های هوشمند باشید.