امروز افشاگری مطرح در شبکه اجتماعی ایکس، موفق شد اولین تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد را منتشر و در دسترس کاربران قرار دهد.

سامسونگ رویدادی برای تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) در نظر دارد که مشخص نیست به طور دقیق چه محصولاتی در طی آن رونمایی خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود در این رویداد، حداقل یک دستگاه تاشو مانند نسخه ویژه گلکسی زد فولد معرفی شود. این گوشی ماه قبل در یک تصویر لو رفته رویت شد اما امروز می‌توانیم برای اولین بار، تصاویر واقعی آن را شاهد باشیم.

کاربری به نام Jukanlosreve در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) موفق شد اولین تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد را با کاربران به اشتراک بگذارد. این تصاویر متاسفانه کمی تار هستند اما می‌توان همچنان برخی جزئیات را تشخیص داد. این دستگاه مختص به بازار چین بوده و بر طبق شایعات، در این کشور با نام سامسونگ گلکسی W25 شناخته می‌شود.

در تصاویر منتشر شده از این تاشو، در قسمت پایینی می‌توانیم لوگوی سامسونگ را که مختص به بازار چین است ببینیم. این گوشی در بازار کره جنوبی نیز عرضه خواهد شد که در این کشور، با نام نسخه ویژه گلکسی زد فولد شناخته می‌شود.

اولین تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد

متاسفانه به غیر از اولین تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد، اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه جدید در دسترس نیست. این دستگاه از نسخه اصلی سری فولد باریک‌تر است و در تصاویر نیز به خوبی می‌بینیم که در حالت تا شده، این گوشی باریک‌تر از نسخه اصلی خود به نظر می‌رسد. با این حال، هنوز هم جزئیات دقیقی از ضخامت این گوشی در دست نداریم و هنوز باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

گفته می‌شود نسخه ویژه در حالت باز شده، صفحه نمایشی به اندازه ۸ اینچ دارد. اگر به خاطر داشته باشید، اندازه گلکسی زد فولد ۶ اصلی برابر با ۷.۶ اینچ بود. علاوه بر آن، صفحه نمایش خارجی نیز از ۶.۳ اینچ به ۶.۵ اینچ افزایش یافته تا کاربر راحت‌تر بتواند با گوشی تعامل داشته باشد.

گزارشی در مورد این تاشوی جدید چندی پیش منتشر شد که عنوان می‌کرد چین صفحه نمایش در این سری با تغییراتی روبرو شده پ نسبت به کلگسی زد فولد ۶ عادی، حالت مخفی‌تری پیدا کرده است. اگر این مسئله واقعیت داشته باشد، رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت زیرا عمده تاشوهای سامسونگ در این بخش با ایرادی جدی روبرو بوده‌اند که تا آخرین نسخه نیز همچنان پابرجا باقی مانده است.

علاوه بار باریک‌تر شدن نسبت به نسخه اصلی، در این تاشوی جدید گفته می‌شود که کیفیت دوربین اصلی نیز ارتقا پیدا کرده و شاهد استفاده از لنزی ۲۰۰ مگاپیکسلی در آن هستیم. به گفته افشاگر معروف و قابل اعتماد، یعنی Ice Universe، کیفیت دوربین این تاشوی نسل جدید حتی از گلکسی S24 اولترا، پرچم‌دار فعلی سامسونگ نیز فراتر خواهد رفت. خوشبختانه به رویداد سامسونگ بسیار نزدیک هستیم و به زودی مشخص می‌شود که این شایعات بویی از واقعیت نیز برده‌اند یا صرفا هیچ‌کدام به حقیقت بدل نمی‌شوند.