تاریخ عرضه جهانی شیائومی 15 زودتر از موعد مقرر خواهد بود. شیائومی 15 با دوربین حرفه‌ای، پردازنده قدرتمند و طراحی زیبا، می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال تبدیل شود.

شیائومی، برند محبوب چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، به زودی از پرچمدار جدیدش، شیائومی 15، رونمایی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد ابتدا این گوشی را در بازار داخلی چین عرضه کند. اما خبرهای جدید و هیجان‌انگیزی در مورد زمان عرضه جهانی آن به گوش می‌رسد.

اگرچه هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی شیائومی در این مورد منتشر نشده است، اما گزارش‌ها حاکی‌ازآن است که ممکن است خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رود، شاهد حضور این گوشی در بازارهای جهانی باشیم. جزئیات جالبی که در این میان به چشم می‌خورد، ثبت نام شیائومی 15 با نام تجاری خود و شماره مدل 24129PN74G در پایگاه داده GSMA است. این اطلاعات، احتمال عرضه زودهنگام این گوشی را تقویت می‌کند.

تاریخ عرضه جهانی شیائومی 15

درحالی‌که احتمال رونمایی از شیائومی 15 و 15 اولترا در کنگره جهانی موبایل 2025 بین 13 تا 16 اسفند 1403 وجود دارد، اما بسیاری معتقدند این تاریخ برای عرضه یک پرچمدار جدید اندرویدی کمی دیر است. با توجه به رقابت شدیدی که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد، شیائومی ممکن است ترجیح دهد سری 15 را زودتر معرفی کند تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

تاکنون تاریخ دقیق عرضه سری شیائومی 15 اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا هر دو مدل استاندارد و اولترا به صورت همزمان رونمایی خواهند شد یا خیر. در صورتی که شیائومی تصمیم به عرضه همزمان هر دو مدل بگیرد، احتمالاً این اتفاق در کنگره جهانی موبایل 2025 خواهد افتاد. بااین‌حال، یک عرضه زودتر به شیائومی اجازه می‌دهد تا با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگو 8 نسل 4، توجه بیشتری را به خود جلب کند.