بر طبق جدیدترین اطلاعات، سامسونگ قصد دارد طراحی گوشی گلکسی S25 اولترا، پرچم‌دار سال آینده خود را به طرز واضحی تغییر دهد.

در اوایل سال 2025 و به احتمال زیاد در ماه ژانویه، سامسونگ قصد رونمایی از جدیدترین سری پرچم‌دار خود، یعنی سری گلکسی S25 را دارد و قدرتمندترین نسخه آن، قرار است با تغییراتی واضح در زمینه طراحی صفحه نمایشش روبرو شود. در حال حاضر، گلکسی S24 اولترا، گوشه‌هایی تیز دارد و در مدل قبلی نیز همین استراتژی به کار رفته بود اما ظاهراً سامسونگ قصد ادامه این طراحی را ندارد و دوباره به خلق گوشه‌های منحنی باز می‌گردد.

افشاگر معروف، یعنی Ice Universe موفق شد تصویری از گلس پرچم‌دار سامسونگ به دست بیاورد و با کاربران به اشتراک بگذارد که به طرز واضحی طراحی گوشی گلکسی S25 اولترا را نشان می‌دهد. از تصاویر می‌توان متوجه شد که این دستگاه قرار است که گوشه‌هایی منحنی داشته باشد و دیگر خبری از گوشه‌های تیز نخواهد بود. در حال حاضر، ظاهر گلکسی S24 اولترا سامسونگ نسبت به دو مدل دیگر، یعنی گلکسی S24 عادی و گلکسی S24 پلاس، شبیه به جعبه بوده و گوشه‌هایش هیچ انحنایی ندارند. با این حال، از تصویر منتشر شده می‌توان متوجه شد که دیگر مسیر این طراحی جعبه‌مانند، به پایان رسیده است.

این تغییر استراتژی در صفحه نمایش گلکسی S25 اولترا باعث می‌شود سامسونگ در زمینه رقابت نیز شرایط بهتری داشته باشد. جدیدترین پرچم‌دار گوگل، یعنی سری پیکسل 9 نیز طراحی جعبه‌مانند دارد اما با ارائه گوشه‌هایی خمیده، هر گونه شباهتی به پرچم‌دار سامسونگ را ناممکن کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت اپل نیز در سال 2017 و با معرفی سری آیفون X، به سمت گوشه‌های منحنی حرکت کرد و تا به امروز، دیگر خبری از گوشه‌های تیز در محصولات غول آمریکایی نشده است.

یکی دیگر از مزایای طراحی گوشی گلکسی S25 اولترا، راحت‌تر بودن نگه‌داری آن یا به اصطلاح، خوش‌دست بودنش است. جالب است بدانید که علاوه بر گوشه‌ها، لبه‌های صفحه نمایش نیز کمی خمیده خواهند بود و این مسئله، برای کاربران بسیار راحت خواهد بود. با این حال، اگر نگاه دقیقی به تصاویر گلس‌های منتشر شده بیندازیم، متوجه می‌شویم که انحنای گوشه‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در مقایسه با رقبا، بسیار کمتر خواهد بود.

این طراحی جدید، علی‌رغم حرکت دادن سامسونگ به سمت ساخت لبه‌های خمیده، باعث می‌شود ظاهر اصلی این سری گوشی نیز حفظ شود و در عین حال، خوش‌دست بودنش نیز برای کاربران تضمین شود. در تصویری دیگر، Ice Universe موفق شد گلس سایر مدل‌های گلکسی S25 را نیز به نمایش بگذارد که نمایی از جزئیات ظاهری این چند گوشی را به کاربران و علاقمندان این سری محبوب و قدرتمند می‌دهد.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد طراحی ظاهری سری گلکسی S25 از جزئیات گلس آن به چشم می‌خورد، حاشیه‌های بسیار نازکش است که شاید بتواند با موفقیت، با سری آیفون 16 پرو رقابت کند و آن را به چالش بکشد. مدل‌های عادی و پلاس به نظر می‌رسد حاشیه‌های نسبتاً بزرگتری از نسخه اولترا داشته باشند اما ممکن است زاویه‌ای که تصاویر در آن گرفته شده است نیز باعث این موضوع شده باشد. در هر حال، باید تا منتشر شدن اطلاعات بیشتر از سوی مراجع رسمی منتظر بمانیم تا بتوانیم در مورد ظاهر و البته مشخصات این سری گوشی محبوب و موردانتظار نظر دهیم.