امروز به لطف شرکت NetEase، بازی Destiny: Rising معرفی شد که نسخه‌ای مختص موبایل از فرنچایز محبوب Destiny ساخته شرکت بانجی است.

عنوان Destiny: Rising یک اثر شوتر و نقش آفرینی است که بر اساس فرنچایز علمی تخیلی محبوب استودیو بانجی خلق شده است. این اثر قرار است در دنیایی موازی جریان داشته باشد و رویدادهای آن نیز پس از دوره Dark Age به وقوع می‌پیوندند. در این دنیا، انسان‌ها به کمک Iron Lords موفق شده‌اند برخیزند، دشمنی‌ها را کنار بگذارند و با متحد شدن با یکدیگر، به مقابله با بیگانگان ظالمی بروند که هدفشان چیزی نابودی انسان‌ها نیست. حال در شهری به نام The City، نسل جدیدی از Lightbearers ظهور کرده‌اند که ظاهراً، توسط گونه‌ای عجیب، مرموز و ناشناخته به نام Ghosts به زندگی بازگشته‌اند تا برای انسانیت جنگیده، آینده آن را تضمین کنند و افتخار از دست رفته‌شان را بازگرداند.

برخلاف بازی‌های اصلی سری Destiny، بازی Destiny: Rising از همان اول اجازه می‌دهد که بین دوربین اول شخص و سوم شخص یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این انتخاب، بازی هم از دستورات لمسی و هم از گیم‌پد نیز پشتیبانی می‌کند تا به راحتی و با اتصال گیم‌پد، با دقتی بسیار بالاتر از پیش، بازی را تجربه کنید. یکی دیگر از تغییرات این اثر، این است که به جای اجازه دادن به کاربر برای ساخت شخصیت موردنظرش، مجموعه‌ای از قهرمان‌ها را در دسترس قرار می‎‌دهد تا از بینشان یکی را انتخاب کرده و مطابق میل خود، با آن بازی کنید. در معرفی بازی تاکید شد که هر شخصیت، داستان، سرگذشت، رفتارها و البته مهارت‌های مختص به خود را داشته باشد. بازی حالت‌های مختلف و سرگرم‌کننده‌ای از قبیل بخش کمپین، حالت‌های جدید PvE و PvP و حالت همکاری شش نفره Strikes که بسیار محبوب و نمادین است را در بردارد. سازندگان بازی تمرکز ویژه‌ای بر روی همکاری بازیکن‌ها با یکدیگر داشته و امکان ساخت قبیله‌های مختلف و اتحاد بین بازیکنان را به شکلی هوشمندانه فراهم کرده‌اند.

بازی Destiny: Rising

عنوان Destiny: Rising شامل مکان‌های مختلفی از سری Destiny، شامل پناهگاه Haven که مکانی برای استراحت Lightbearers و بازماندگان است، متروی باستانی و یخ‌زده Jiangshi و Red Sea Rift می‌شود. همانطور که انتظار دارید، مهمات و آیتم‌های بسیاری برای لوت کردن در محیط بازی نهادینه شده و کاربران می‌توانند از میان آن، سلاح‌های خاص Exotic به همراه ترکیب Traitهای مختلف برای آنان را پیدا و شخصیت خود را با کمک این سلاح‌ها، قدرتمندتر از پیش کنند.

ایتن وانگ، معاون ارشد کمپانی NetEase در مورد این بازی عنوان کرد:

شرکت NetEase Games مفتخر است که موفق شده با استودیو بانجی همکاری داشته باشد و عنوان Destiny: Rising که تجربه‌ای درخور نام این اثر است را به دنیای موبایل گیمینگ بیاورد. این فرنچایز، یکی از بهترین عناوین آنلاین است که طرفداران بی‌شمار و متعهدی در سرتاسر دنیا به دست آورده است. خود ما به عنوان طرفداران پر و پا قرص این سری، بسیار مفتخر و هیجان‌زده‌ایم که موفق شدیم عنوانی نقش آفرینی و شوتر با ترکیبی فوق‌العاده از اکشن را در دنیای جذاب و پرجزئیات Destiny برایتان به ارمغان بیاوریم.

تری ردفیلد از اعضای استودیو بانجی در مورد این همکاری عنوان کرد:

بیشتر از یک دهه است ما که در حال ساختن این دنیا هستیم تا بتوانیم داستان‌های منحصر به فرد و جذاب را بازگو کنیم و حال بسیار هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم موبایل گیمرهای عزیز نیز می‌توانند به کمک تیم خلاق و با استعداد NetEase، بتوانند این بازی جدید و جذاب که در دنیای Destiny جریان دارد را تجربه کنند.

این اولین نتیجه از سرمایه‌گذاری هنگفت بیش از 100 میلیون دلاری شرکت NetEase در استودیو بانجی است که حدود 6 سال پیش به سرانجام رسید. خوشبختانه طرفداران به زودی می‎‌توانند این بازی را تجربه کنند زیرا یک مرحله تست Closed Alpha برای آن در ماه آینده برنامه‌ریزی شده است. اگر قصد دارید یکی از افراد شرکت‌کننده در این تست باشید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت بازی و ثبت نام برای این تست، در لیست انتظار قرار بگیرید.