افشاگر معروف Digital Chat Station، امروز در شبکه اجتماعی چینی ویبو اطلاعاتی از مشخصات باتری ریلمی GT 7 پرو به اشتراک گذاشت.

برند ریلمی امسال قرار است دو پرچم‌دار متفاوت به بازار عرضه کند؛ یکی از آنان ریلمی GT نئو 7 خواهد بود که بر روی عملکرد پردازشی تمرکز کرده و هدف آن اجرای سنگین‌ترین تسک‌های کاربر است که قرار است در ماه دسامبر سال جاری به بازار عرضه شود. گوشی دیگر، ریلمی GT 7 پرو خواهد بود که از همه لحاظ، یک پرچم‌دار محسوب می‌شود و هم بر روی کیفیت دوربین‌ها و عکاسی و هم بر روی عملکرد پردازشی آن، توجه ویژه‌ای اعمال شده است. امروز به لطف Digital Chat Station، جزئیاتی از باتری این گوشی موردانتظار که انتشارش برای ماه نوامبر در نظر گرفته شده نیز به دستمان رسیده است.

در گذشته برخی شایعات ادعا داشتند که باتری ریلمی GT 7 پرو بزرگ‌ترین باتری خواهد بود که این برند چینی تا به امروز در یک گوشی تعبیه کرده است. حال ظرفیت این باتری به طور قطع تایید شد که برابر با 6500 میلی‌آمپرساعت بوده و قرار است با یک شارژر سیمی 120 واتی به سریع‌ترین حالت ممکن شارژ شود.

باتری ریلمی GT 7 پرو

کمی پس از منتشر شدن این پست توسط Digital Chat Station، رئیس شعبه چین برند ریلمی، نظرسنجی منتشر کرد که در آن، از کاربران در مورد ترکیب موردنظرشان برای ظرفیت باتری و همچنین سرعت شارژر سوال می‌کرد. گزینه اول این نظرسنجی، شامل باتری 6100 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 120 واتی، گزینه دوم باتری 6500 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 90 واتی و گزینه سوم، هر دو مورد است! وجود گزینه سوم می‌تواند نشانه خوبی باشد که ریلمی، عرضه یک باتری 6500 میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژری 120 واتی را برای جدیدترین پرچم‌دار خود در نظر دارد.

علاوه بر باتری ریلمی GT 7 پرو، Digital Chat Station اطلاعاتی از صفحه نمایش این دستگاه نیز به اشتراک گذاشت. به گفته این افشاگر، صفحه نمایش این دستگاه به طور اختصاصی توسط سامسونگ تولید شده و یکی از بهترین دقت رنگ‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر این موضوع، در این صفحه نمایش به حفظ سلامت چشم کاربر توجه بسیار ویژه‌ای شده و از جدیدترین تکنولوژی‌ها بدین منظور استفاده شده است که باعث می‌شود نتیجه نهایی، حتی آیفون 16 پرو مکس را نیز به راحتی شکست دهد. گفته می‌شود که روشنایی حداکثری این گوشی، به مقدار 2000 نیت خواهد رسید که در نوع خود استثنایی و عالی تلقی می‌شود.

باتری ریلمی GT 7 پرو

ظاهراً جدیدترین پرچم‌دار ریلمی قرار است یک صفحه نمایش نسبتاً خمیده در هر چهار گوشه خود داشته باشد و از رزولوشن 1.5K بهره ببرد. علاوه بر صفحه نمایش شخصی‌سازی شده توسط سامسونگ که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد، ریلمی برای امنیت بیشتر یک سنسور اثرانگشت اولترا سونیک نیز در زیر این صفحه نمایش تعبیه کرده است.

این پرچم‌دار نیز مانند عمده پرچم‌دارهای چینی قرار است از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite استفاده کند. بر اساس برخی گزارشات، دوربین سلفی آن برابر با 32 مگاپیکسل بوده و در قسمت پشتی نیز یک لنز 50 مگاپیکسلی از نوع LYT-700، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز 50 مگاپیکسلی از نوع LYT-600 به عنوان دوربین پریسکوپی تله‌فوتو با زوم 3 برابری خواهد داشت. بر روی این گوشی رابط کاربری Realme UI 5 که بر پایه سیستم عامل اندروید 15 است نصب شده و کاربران از روز عرضه به این رابط کاربری دسترسی خواهند داشت.