بازیگر مطرح، پیتر استورمیر که در بازی Until Dawn نقش دکتر هیل را بازی می‌کرد، در اینستاگرام خود به در دست ساخت بودن Until Dawn 2 اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش بازسازی Until Dawn برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد که تغییرات گرافیکی واضح را به دنبال داشته اما در کنار آن، برخی از جزئیات گیم‌پلی و پایان‌های بازی را نیز تغییر داده بود. پیج Until Dawn News که فن‌پیجی برای این بازی است، در پستی اشاره کرد که یکی از پایان‌های نسخه ریمیک، ممکن است به ساخت نسخه دوم این بازی اشاره داشته باشد. این پست توسط پیتر استورمیر استوری شده که همین باعث قوت گرفتن شایعاتی در مورد نسخه دوم این بازی شد.

دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم‌های Annabelle 2: Creation و Shazam! قرار است فیلمی از نسخه اول این بازی بسازد و ظاهراً پیتر استورمیر نیز در این فیلم حضور داشته و باز هم نقش دکتر هیل را ایفا خواهد کرد. بدین ترتیب، می‌توان نسبتاً مطمئن بود که اگر خبری در مورد نسخه دوم باشد، این بازیگر نیز در جریان آن قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است در بازی Until Dawn 2 نیز حضور یابد.

بازی Until Dawn 2

به نظر می‌رسد سونی علاقه زیادی به سری Until Dawn پیدا کرده باشد زیرا بودجه ساخت فیلمی اقتباسی از آن را پرداخت کرده و از طرف دیگر، بازسازی آن توسط استودیو Ballistic Moon به کمک موتور قدرتمند Unreal Engine 5 و برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی نیز به درخواست سونی صورت گرفت. متاسفانه نسخه بازسازی شده چندان مورد استقبال قرار نگرفت زیرا قیمت بالای آن و مشکلات فنی که در نسخه رایانه‌های شخصی وجود داشت، نارضایتی بسیاری از خریداران را به دنبال داشت. با این حال، ساخت نسخه جدیدی از این سری، می‌تواند قدمی سودمند رو به جلو باشد و نظر طرفداران و علاقمندان را نیز به خود جلب کند. با این حال، سوال این است که نسخه دوم، توسط استودیو جدید Ballistic Moon توسعه خواهد یافت یا سونی باری دیگر این وظیفه را به سازندگان اصلی، یعنی استودیو Supermassive Games خواهد سپرد. متاسفانه احتمال ساخت چنین بازی به دست Ballistic Moon بسیار کم است زیرا به تازگی، به دلیل کمبود سودآوری، بسیاری از اعضای آن اخراج شده و استودیو در شرایط بدی به سر می‌برد.

منتقدین وبسایت Wccftech در مورد نسخه اصلی بازی که بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد، ذکر کرده‌اند: «اگر بخواهم صادقانه بگویم، من چندان طرفدار بازی‌های ژانر ترسناک نیستم. با وجود این مسئله، بازی Until Dawn موفق شد من را تا پایان، به لطف داستان و روایت به یادماندنی‌اش، مجذوب خود نگه دارد (و البته چندین بار نیز از ترس از جای خود پریدم!). در این کوهستان سرد، هیچ چیز آن طور که به نظر می‌رسد نیست و نویسندگان خلاقیت و هنر زیادی در روایت و خلق چنین داستانی به کار برده‌اند که به طور قطع، تا پایان شما را سرگرم و البته کنجکاو نگه می‌دارد».