ونگ تنگ توماس، مدیر کل برند ردمی، اطلاعات جالبی در مورد تاریخ عرضه، جزئیات سخت‌افزاری و قیمت سری ردمی K80 با کاربران به اشتراک گذاشت.

سری ردمی K80 که قرار است اواخر سال‌جاری عرضه شوند، طبق اعلام مدیر کل برند، با ارتقایی واضح از همه جهات روبرو شده‌اند و این‌بار قرار نیست فقط بر روی قدرت پردازشی و کارایی سخت‌افزاری آنان تمرکز شود بلکه از جهات مختلف، این سری بهبود پیدا کرده است تا بتواند در حد و اندازه گوشی‌های رقبا یا حتی بهتر از آنان واقع شود.

اگر به خاطر داشته باشید، ردمی K70e قیمتی برابر با 285 دلار، ردمی K70 قیمتی برابر 355 دلار و در نهایت، ردمی K70 پرو نیز قیمتی برابر با 465 دلار در زمان عرضه داشتند. طبق برخی شایعات، گفته می‌شود که سری جدید، شامل دستگاه‌های ردمی K80e، ردمی K80 و ردمی K80 پرو خواهد بود که از تراشه‌های Dimensity 8400، Snapdragon 8 Gen 3 و Snapdragon 8 Gen 4 استفاده می‌کنند.

قیمت سری ردمی K80

توماس در پستی در شبکه اجتماعی ویبو عنوان کرد که جزئیات و مشخصات گوشی‌های جدید برند ردمی را به دقت بررسی کرده است. وی تایید کرد که گوشی‌های نسل جدید این برند، ارتقایی واضح نسبت به نسل قبل خود تجربه کرده‌اند که نه‌تنها قدرت پردازشی، بلکه تمامی جنبه‌های این سری گوشی را تحت تاثیر قرار داده است. در این پست، عبارتی ناشناس نیز درج شده که به احتمال زیاد، به قیمت سری ردمی K80 و افزایش احتمالی آن اشاره دارد. به گفته افشاگر معروف، Digital Chat Station سری ردمی K80 با افزایش قیمت مواجه خواهد شد و بیشترین افزایش نیز متوجه نسخه پرو این سری خواهد بود.

چندی پیش، شرکت مدیاتک نیز از تراشه قدرتمند Dimensity 9400 خود رونمایی کرد که قرار است در سری گوشی‌های ویوو X200 و سری اوپو فایند X8 تعبیه شود. مدت کوتاهی پس از معرفی این تراشه، توماس از برند ردمی تایید کرد که این برند نیز قرار است از تراشه Dimensity 9400 در یکی از محصولات خود استفاده کند. متاسفانه اطلاعات خاصی از این دستگاه مرموز عنوان نشده اما احتمال می‌دهیم این محصول، ردمی K80 اولترا خواهد بود که عرضه آن برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

علاوه‌بر قیمت سری ردمی K80، شایعاتی به گوش می‌رسد که ردمی K80 اولترا منحصر به بازار چین بوده و خبری از عرضه جهانی آن نخواهد بود. گوشی‌های ردمی K80e و ردمی K80 عادی نیز به احتمال زیاد در بازار جهانی ری‌برند شده و تحت نام‌های پوکو ایکس 7 پرو و پوکو F7، در سال 2025 در دسترس کاربران جهانی در مناطق مختلف قرار بگیرد.