امروز تصاویر گلس‌های سری گلکسی S25 سامسونگ لو رفت که ابعاد و ظاهر حدودی این سه دستگاه موردانتظار را لو می‌دهد.

سامسونگ در اوایل سال 2025، الگوی همیشگی خود را ادامه داده و بر طبق معمول، سه دستگاه از سری S را به بازار عرضه می‌کند. این بار قرار است شاهد گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا باشیم که قرار است مسیر سری محبوب S24 را ادامه داده و در برخی جهات نیز از آن پیشی بگیرند.

تصاویر گلس‌های سری گلکسی S25 نشان می‌دهد که پرچم‌داران جدید سامسونگ شباهت‌هایی نیز از نظر ظاهری و ابعاد با نسل گذشته خود دارند. در این تصویر، به وضوح می‌توانیم برخی جزئیات ظاهری سری جدید را ببینیم. همانطور که می‌دانید، گفته می‌شود نسخه اولترا امسال با گوشه‌هایی خمیده عرضه می‌شود که در تصویر مذکور نیز می‌توانیم این مسئله را به طرز واضحی ببینیم. این تغییر در طراحی ظاهری، به نفع کاربران بوده و باعث می‌شود در دست گرفتن و به طور کلی استفاده از آن، با توجه به اندازه بزرگ و وزن زیادش، راحت‌ و بی‌دردسر شود.

در تصویر می‌بینیم که گوشه‌های مدل اولترا مانند S25 عادی یا S25 پلاس انحنای زیادی ندارد و این نیز به دلیل وجود قلم S Pen و قرارگیری آن در داخل گوشی خواهد بود. چندی پیش برخی تصاویر اولیه از این گوشی به بیرون درز کرد که خبر از نبود قلم S Pen می‌داد اما پس از آن، تصاویر قابل اعتمادتری منتشر شدند که جایگاه این قلم را نشان دادند. تصاویر گلس‌ها نیز این مسئله را به طرز واضحی نمایان می‌کند پس اگر از طرفداران این قلم هستید، خیالتان راحت باشد که در سری سال بعد نیز با قدرت پابرجا خواهد بود.

تصاویر گلس‌های سری گلکسی S25

تصاویر گلس‌های سری گلکسی S25 نشان می‌دهند که پرچم‌داران جدید سامسونگ نیز مانند نسل قبل خود (بدون در نظر گرفتن گلکسی S24 FE)، حاشیه‌هایی بسیار کم خواهند داشت. مانند حاشیه‌ها، سایر جزئیات مربوط به صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد دست‌نخورده باقی بماند اما با این حال، امیدواریم که سامسونگ در هر سه مدل پرچم‌دار خود، از گوریلا گلس آرمور استفاده کند تا استحکام بیشتری به گوشی بدهد و کاربران نیز با خیالی راحت از آن استفاده کنند.

گوریلا گلس آرمور برای اولین بار در گلکسی S24 اولترا ظاهر شد و تغییری بسیار بزرگ برای انواع صفحه نمایش‌ها در این صنعت به حساب می‌آید. در مقایسه با گوریلا گلس ویکتوس 2 و مدل‌های قبلی گوریلا گلس، این صفحه کاملاً ضد خش بوده و انداختن هرگونه خط و خشی بر روی آن، تقریباً محال است. بدین ترتیب، دیگر نیازی به گلس‌های محافظ نخواهید داشت که خود این مسئله، انعکاس و تابش نور بر روی صفحه را به حداقل خواهد رساند.

در سال جاری، سامسونگ از گوریلا گلس آرمور فقط در نسخه اولترا استفاده کرد و دستگاه‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی زد فولد 6 به گوریلا گلس ویکتوس 2 مجهز شده بودند. تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا نیز صحفه نمایش ضدانعکاسی همچون S24 اولترا دارند اما متاسفانه خبری از گوریلا گلس آرمور نیست و این تکنولوژی تا به این لحظه، مختص پرچم‌دار گران‌قیمت سامسونگ است.