هوش مصنوعی اینفینیکس که Infinix AI نام دارد، عرضه شد. این فناوری سیستمی برای تسهیل تعامل کاربر با تکنولوژی محسوب می‌شود.

به لطف Infinix AI، گوشی‌های آینده این شرکت چینی تجربه کاربری فوق‌العاده عالی و متفاوتی ارائه خواهند داد که هر کاربری را مجذوب خود می‌کند. در زیر می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی‌های این برند چینی داشته باشید:

دستیاری قدرتمند و مجهز به هوش مصنوعی

مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش هوش مصنوعی اینفینیکس، دستیاری به نام Folax است که ترکیبی از مدل‌های هوش مصنوعی خود شرکت اینفینیکس، GPT-4o و جمینای است. با این دستیار می‌توانید از طریق تکست، وویس و حتی تصاویر ارتباط برقرار کنید و پاسخ‌های سریع، هوشمند و شخصی‌سازی شده دریافت کنید که بهترین تعاملات ممکن را تضمین کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی به کاربر ارائه می‌دهد.

هوش مصنوعی اینفینیکس

اعمال ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در امور روزمره

به لطف Infinix AI، قابلیت‌هایی در دسترس‌تان قرار می‌گیرد که هم نیازهای شخصی و هم نیازهای حرفه‌ای‌تان را رفع می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها، Live Texts نام دارد که اجازه می‌دهد کاربران به سرعت و دقت بالا، از یک تصویر یا سند، اطلاعات مهم را استخراج و به شکل خلاصه، در دسترس‌تان قرار دهد. این ویژگی مناسب دانشجویان، دانش‌آموزان، افراد حرفه‌ای و محققان است که نیاز به اطلاعات مهم در اسرع وقت دارند.

یکی دیگر از ابزارهای جذاب این هوش مصنوعی، Writing Tools نام دارد که یک سری ابزار کمکی بسیار عالی و پیشرفته در زمینه نوشتن در خدمت کاربر قرار می‌دهد. این ابزار امکاناتی چون چک گرامر و دستورات نگارشی، نگارش محتوا و بهبود استایل نوشتاری اشاره کرد. با این قابلیت، ایمیل، گزارش‌ها و سایر سندهای حساس‌تان را می‌توانید به شکلی دقیق، تمیز و پرجزئیات بنویسید که هم شفاف، هم واضح و هم درست و بدون اشکال جلوه کند.

برای کسانی که در زمینه خلاقیت کار می‌کنند، هوش مصنوعی اینفینیکس ویژگی Magic Create را در اختیارتان قرار داده که ایده را تبدیل به واقعیت می‌کند. این ابزار می‌تواند در زمینه‌هایی چون ساخت پست‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی، نوشتن آهنگ یا تولید استوری بردهای مختلف، به کاربر کمک کند و در کل این پروسه، به یاری کردن‌تان بپردازد.

قابلیت جذاب دیگری به نام Visual Look Up در این هوش مصنوعی لحاظ شده که مخصوص مسافران و علاقمندان به ماجراجویی است. به کمک این ویژگی، می‌توانید اطلاعات مهمی را در مورد اماکن تاریخی و گردشگری، از تنها یک عکس ساده تشخیص دهد و به کاربر ارائه کند. بدین ترتیب، اطلاعات کاملی در مورد مکان‌هایی که به آن سفر می‌کنید را به دست می‌آورید و تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان ایجاد می‌شود.

هوش مصنوعی اینفینیکس

قابلیت‌های مختص به هر منطقه و کشور

هوش مصنوعی اینفینیکس به‌طوری طراحی شده که می‌تواند طراحی‌های منحصر به‌فرد هر منطقه را شناسایی و در خدمت کاربر ارائه کند. قابلیتی به نام AI Wallpaper در این سیستم لحاظ شده که به کمک منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، تصاویری منحصر به‌فرد و مختص به منطقه‌تان ارائه می‌کند. بدین ترتیب، می‌توانید یکی از والپیپرهایی مختص به استایل، فرهنگ و منطقه خود دریافت و استفاده کنید.

از طرف دیگر، ابزارهایی چون AI Eraser، Smart Cutout و AI Sketch نیز برای ادیت و ویرایش تصاویر در دسترس قرار گرفته که به کمک آنان، می‌توانید عکس‌هایی زیبا و تماشایی تولید کنید. جالب استن بدانید که اینفینیکس به این قابلیت‌ها نیز راضی نبوده و قصد دارد سیستم هوش مصنوعی خود را گسترش و ویژگی‌های جدیدترف بهتر و کاربردی‌تری در آینده به آن اضافه کند تا تک تک نیازهای کاربران از حیطه‌های مختلف را به راحتی برطرف کند.

هوش مصنوعی اینفینیکس که در طول سه سال و پس از 1000 ویرایش مختلف توسعه داده شده، می‌تواند پاسخ‌هایی شفاف، دقیق و شخصی‌سازی شده با سرعتی تصورنشدنی در خدمت کاربر ارائه دهد. این AI از بیش از صد زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. تیم سازنده، توجه ویژه‌ای نیز به زبان هاوسا نشان داده‌اند تا از این طریق، بتوانند در مناطقی از آفریقا و جنوب شرقی آسیا نیز ظاهر شده و به کاربران این مناطق خدمت ارائه دهند.