امروز وبسایت AndroidAuthority جزئیاتی از رابط کاربری One UI 7 به‌خصوص اپلیکیشن دوربین آن به اشتراک گذاشت که تغییرات واضحی به‌دنبال دارد.

این رابط کاربری جدید که بر روی دستگاه‌های گلکسی قرار دارد، تغییرات خوشایندی به‌دنبال داشته و کار با اپلیکیشن‌های مختلف را بسیار راحت می‌کند. ویدئویی نیز توسط وبسایت SamMobile از اولین نسخه‌های این رابط کاربری جدید منتشر شد که برخی ویژگی‌های این رابط کاربری جدید و جذاب را به‌نمایش می‌گذارد.

واضح‌ترین تغییر در اپلیکیشن دوربین، این است که بخش تنظیمات به نوار پایینی، دقیقاً در کنار دکمه کپچر منتقل شده است. این تغییر باعث می‌شود که بتوانید با یک دست، به راحتی با این اپلیکیشن کار کنید و لازم نیست برای دسترسی به قسمت تنظیمات، از دست دیگرتان استفاده کنید. این تغییر باعث می‌شود عکس گرفتن با گوشی‌های سامسونگ، خصوصا دستگاه‌های سری اولترا بسیار ساده‌تر از پیش شود.

یکی دیگر از تغییرات بخش تنظیمات، این است که به راحتی و با حرکت یک انگشت، می‌توانید گزینه‌های مختلف را انتخاب کنید و حالت‌های دوربین را تغییر دهید. این نیز باعث می‌شود بتوانید راحت‌تر با یک دست با اپلیکیشن کار کنید و تصاویر مختلف، حالت‌های متنوع و… را امتحان کنید.

قابل ذکر است که تغییرات اپلیکیشن دوربین در رابط کاربری One UI 7 شاید نهایی نباشد زیرا این نسخه بررسی شده، جزو اولین نسخه‌های این رابط کاربری است. پس ممکن است در نهایت سامسونگ نظرش مبنی بر برخی از این قابلیت‌ها تغییر کند و در نسخه نهایی، به هر شکلی، حذف شوند. در حال حاضر، تغییرات این رابط کاربری بیشتر ظاهری بوده و محدود است اما تا نسخه نهایی آن تکمیل شده و به صورت عمومی عرضه گردد، به طور قطع تغییراتی پر جزئیات و کامل در همه بخش‌ها اعمال خواهد شد. در هر حال، باید منتظر اطلاعات و جزئیات بیشتری از سوی شرکت سامسونگ باشیم.