امروز اولین نقد Silent Hill 2 Remake توسط مجله توسط مجله ژاپنی فامیتسو منتشر شد که نوید بازسازی امیدوارکننده را به علاقمندان می‌دهد.

بازی Silent Hill 2 Remake قرار است در سه شنبه هفته آینده به صورت رسمی برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به گفته منتقدان این مجله، زمان لازم برای به پایان رساندن مراحل بازی، حدوداً 15 ساعت خواهد بود. مجله فامیتسو به این بازسازی موردانتظار، نمره 35/40 (8/9/9/9) را اهدا کرده کرده است. جالب است بدانید که نسخه اصلی بازی که در سال 2002 منتشر شد، از این مجله تنها نمره 32/40 را دریافت کرده بود! در این نقد، واقع‌گرایی بی‌سابقه بازی که به لطف کیفیت بصری بالا، اتمسفر منحصر به فرد، تغییرات واضح در پازل و معماهای بازی و بهبود مبارزات به وجود آمده، ستایش شده است.

تیم پشت اولین نقد Silent Hill 2 Remake تاکید کردند که برای به پایان رساندن بازی در اولین تجربه خود، نیاز به 16 تا 18 ساعت زمان دارید. این مقدار، تقریباً دو برابر نسخه اصلی است و به نظر می‌رسد استودیوی Bloober Team تلاشی تحسین‌برانگیز برای گسترش یکی از نمادین‌ترین بازی‌های تاریخ انجام داده است.

همانطور که می‌دانید، این بازی قرار است در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) بر روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد. دارندگان کنسول‌های دیگر نباید ناامید شوند زیرا ماه قبل، تیم سازنده عنوان کرد که این اثر، تا 8 اکتبر 2025، یعنی یک سال در انحصار زمانی پلی‌استیشن 5 خواهد بود. ممکن است پس به پایان رسیدن این یک سال، در نهایت شاهد عرضه بازی بر روی کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوئیچ 2 نیز باشیم.

اولین نمره بازی، نوید عنوانی موفق را می‌دهد اما هنوز برای قضاوت زود است و باید منتظر منتشر شدن سایر نمرات باشیم. در هر حال، با یکی از موردانتظارترین عناوین طرف هستیم که بر اساس نمایش‌های اخیر، به نظر می‌رسد تجربه‌ای منحصر به فرد تقدیم بازیکنان و علاقمندان این مجموعه می‌کند.