امروز وبسایت خرده‌فروشی چینی JD.com به طور اتفاقی تصاویر سری ویوو X200 را منتشر کرد که تنوع رنگ این پرچم‌داران چینی را نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که مدیر محصولات شرکت ویوو در چین، تصاویری از طراحی قسمت جلویی و پشتی گوشی ویوو X200 منتشر کرد اما خبری از چنین تصاویری برای مدل‌های ویوو X200 پرو و ویوو X200 پرو مینی نبود. حال امروز به طرز عجیبی تصاویر هر سه مدل با رنگ‌ها و جزئیات کامل، در وبسایت خرده‌فروشی JD درج شد و بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی در چین، موفق به ثبت و به اشتراک گذاشتن این تصاویر شدند. در حال حاضر، لیستینگ این گوشی‌ها در JD در دسترس خارج شده اما می‌توانید تصاویر را با جزئیاتی تماشایی در زیر ببینید.

در تصاویر سری ویوو X200 درج شده که رزرو این سری گوشی قرار است از تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) آغاز شود و در نهایت، در روز 14 اکتبر (23 مهر) خرید آن بر روی این خرده‌فروشی در دسترس قرار بگیرد. نسخه‌های ویوو X200 و ویوو X200 پرو در رنگ‌های سفید مونلایت، مشکی میدنایت، آبی و تیتانیومی قابل تهیه است. هر دو گوشی، در قسمت پشتی خود کادری دایره‌مانند به عنوان محل قرارگیری دوربین‌ها دارند که حلقه فلزی بزرگ دور آن را فراگرفته است.

در داخل این کادر، چندین دوربین به همراه لوگوی ZEISS دیده می‌شود. بر طبق گزارش‌های مختلف، در هردوی این گوشی‌ها از سه دوربین استفاده شده است. فلش LED نیز در خارج از این کادر، در گوشه سمت راست و بالای صفحه، دقیقاً کنار دوربین‌ها جا خوش کرده است.

تصاویر سری ویوو X200

نحوه قرارگیری دوربین‌ها در ویوو X200 و ویوو X200 پرو با یکدیگر فرق دارند و در نسخه عادی، این نحوه قرارگیری متقارن‌تر ظاهر شده است. طراحی بدنه و دوربین‌های مدل ویوو X200 پرو مینی، حتی نحوه قرارگیری آنان، مشابه با نسخه عادی از آب درآمده است. در این نسخه، به جای رنگ‌های تیتانیوم و آبی، شاهد سبز و صورتی هستیم. به غیر از این دو، رنگ‌های سفید و مشکی نیز در دسترس است و از این لحاظ، تنوع مناسبی در پرچم‌داران جدید چینی دیده می‌شود.

تا به این لحظه، جزئیاتی از تاریخ انتشار نسخه جهانی یا گلوبال سری ویوو X200 وجود ندارد. بر طبق روند همیشگی، انتظار داریم ویوو X200 عادی و ویوو X200 پرو در چهار ماهه اول سال 2025 به بازار جهانی بیایند اما هیچ شفافیتی در مورد ویوو X200 پرو مینی وجود ندارد. در نهایت ممکن است این نسخه محدود به بازار چین شود و هرگز شاهد عرضه جهانی آن در بازار کشورهای مختلف نباشیم.