دو نفر از اعضای برجسته استودیو Sucker Punch عنوان کردند که بازی Ghost of Yotei شروعی بر ساخت عناوین فرعی بیشتر خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با نشریه نیویورک تایمز، دو نفر از کارگردانان Ghost of Tsushima یعنی نیت فاکس و جیسون کانل عنوان کردند که به غیر از بازی Ghost of Yotei بر روی پروژه‌های فرعی دیگری از این سری نیز کار خواهند کرد. این دو کارگردان، در پشت صحنه ساخت نسخه جدید این فرنچایز نیز حضور داشته و باور دارند که معرفی این بازی جدید، باعث شده جایگاه Ghost of Tsushima به عنوان آغازگر مجموعه بازی جدید، تثبیت شود.

همانطور که می‌دانید، فیلمی از بازی Ghost of Tsushima در دست ساخت است که توسط چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک تولید می‌شود. نیت فاکس در مصاحبه‌اش عنوان کرد که در هنگام ساخت دنباله‌ای برای این بازی، آنان با خود تصور کردند که دی‌ان‌ای و پایه یک عنوان از سری Ghost باید چگونه باشد؟ سپس به این نتیجه رسیدند که ذات اصلی این بازی‌ها، به تصویر کشیدن عشق و زیبایی تاریخ ژاپن، به خصوص ژاپن فئودال است.

همانطور که در تریلر معرفی بازی Ghost of Yotei نیز می‌توانید ببینید، سازندگان برای خلق این اثر از منطقه کوه یوته‌ی که در حال حاضر در هوکایدوی ژاپن قرار دارد، الهام گرفته‌اند. برای به تصویر کشیدن دقیق و بدون ایراد این منطقه، تعدادی از توسعه‌دهندگان به این کوه و مناطق اطرافش سفر کرده تا بتوانند نمایی کامل از آن را در بازی ارائه دهند.

در زمینه صداگذاری و صداهای محیط، تیم توسعه‌دهنده به پارک ملی شیره‌توکو در قسمت شمال شرقی هوکایدو سفر کرده و برخی از صداهای طبیعت این منطقه را ضبط و تحویل تیم صداگذاری داده‌اند. این افراد در مورد تجربه خود عنوان کرده‌اند: «بودن در این پارک بسیار زیبا، تماشای صخره‌ها و شنیدن صدای آرامش‌بخش آب در حالی که ممکن بود هر لحظه مورد حمله یک خرس وحشی قرار بگیرید، تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد بود. ما آرزو داریم چنین حسی، این ترکیب از حس آرامش و خطر را به بازی‌مان نیز بیاوریم».

مکان‌های تاریخی، زیبا و تماشایی بسیاری در تاریخ ژاپن وجود دارند که می‌تواند در ادامه‌ای بر Ghost of Yotei استفاده شود اما در حال حاضر، باید ببینیم سازندگان این اثر جدید را به چه صورت تحویل‌مان می‌دهند. تا به این لحظه، تاریخ انتشاری برای بازی Ghost of Yotei اعلام نشده اما می‌دانیم که قرار است یکی از انحصاری‌های پلی‌استیشن 5 باشد. با این حال، ممکن است از همان روز اول، سونی آن را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند. از طرف دیگر، احتمال دارد مانند نسخه قبلی، چند سال پس از انتشار برای کنسول سونی، شاهد نسخه رایانه‌های شخصی باشیم.

همانطور که می‌دانید، عنوان Ghost of Yotei قرار است 300 سال بعد از رویدادهای Ghost of Tsushima جریان داشته باشد و این بار بازیکنان را به دورانس سنگوکو در ژاپن ببرد و ماجراجویی جدید، در تاریخی متفاوت از ژاپن را برای علاقمندان رقم بزند.