با macOS Sequoia و قابلیت iPhone Mirroring دیگر نیازی به جابه‌جایی بین دستگاه‌ها نیست. با این قابلیت، می‌توانید هر آنچه که روی آیفون خود انجام می‌دهید را به طور مستقیم روی مک مشاهده و کنترل کنید.

شرکت اپل به‌تازگی نسخه جدید سیستم‌عامل مک را با نام macOS Sequoia منتشر کرده است. این به‌روزرسانی مهم، علاوه‌بر بهبود عملکرد و ثبات سیستم، گام بزرگی در جهت ادغام هوش مصنوعی در محصولات مک محسوب می‌شود. کاربران مک اکنون می‌توانند با دانلود و نصب این به‌روزرسانی از طریق بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات سیستم، از جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های macOS بهره‌مند شوند.

macOS Sequoia با قابلیت iPhone Mirroring

شایان‌ذکراست که در نسخه اولیه macOS Sequoia، برخی از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارائه شده است. بااین‌حال، قابلیت‌های کامل هوش مصنوعی اپل در نسخه‌های آتی این سیستم‌عامل، به ویژه macOS 15.1، به‌طورکامل عرضه خواهد شد. macOS Sequoia با ارائه ویژگی‌های نوآورانه و مبتنی‌بر هوش مصنوعی، تجربه کاربری را در دستگاه‌های مک به سطحی جدید ارتقاء داده است. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تعهد مستمر اپل به توسعه فناوری و ارائه محصولات پیشرفته به کاربران است.

علاوه‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی که پیش‌تر معرفی شده بود، این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب دیگر نیز می‌شود. آینه کردن آیفون یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های جدید macOS Sequoia است که به شما امکان می‌دهد صفحه نمایش آیفون خود را به طور مستقیم بر روی مک مشاهده و کنترل کنید.

همچنین، اپل یک برنامه‌ی جدید برای مدیریت رمزهای عبور ارائه کرده است که به شما کمک می‌کند تمامی اطلاعات ورود به سیستم خود را در یک مکان امن نگهداری کنید. علاوه‌براین، بروزرسانی‌های پنجره تایلینگ در macOS Sequoia به شما اجازه می‌دهد تا پنجره‌های برنامه‌های مختلف را به صورت کارآمدتر در کنار هم قرار داده و فضای کاری خود را سازماندهی کنید.

در آینده نزدیک، راهنماهای جامع و تخصصی در مورد macOS Sequoia منتشر خواهد شد که به شما کمک می‌کند تا از تمام قابلیت‌های این سیستم‌عامل به بهترین نحو استفاده کنید. لازم‌به‌ذکر است که اپل علاوه‌بر macOS Sequoia، نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS 18 و watchOS 11 را نیز برای عموم منتشر کرده است.