چندی پیش تصاویر لو رفته گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا منتشر شد که امروز صحت آنان توسط منبعی موثق، به طور کامل رد شد.

افشاگری معروف و قابل اعتماد به نام Ice Universe، در جدیدترین پست خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو، جزئیات کاملی در مورد تصاویر لو رفته گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا به نمایش گذاشت. وی گفته‌هایش را با فایل‌های CAD گلکسی اس 24 پلاس نیز مقایسه کرد تا درک آن راحت‌تر و قابل اطمینان‌تر باشد. به گفته این افشاگر، فایل‌های CAD فقط اطلاعاتی در مورد ابعاد و طراحی اولیه آن به نمایش می‌گذارد. با این حال، مشخصات مهمی چون حاشیه‌ها، صفحه نمایش و… در این فایل نمی‌گنجد.

همانطور که در تصاویر CAD گلکسی اس 24 پلاس نیز می‌توانید ببینید، این فایل‌ها فقط جزئیات ابتدایی را به نمایش می‌گذارند. یکی از این تصاویر، جلوی گوشی را نمایش می‌دهد اما حاشیه‌های آن به هیچ وجه مشخص نشده است. در پشت نیز فقط می‌توانیم نحوه چیدمان دوربین‌ها را ببینیم و از ظاهر یا بافت اطراف آنان هیچ جزئیاتی نمایش داده نشده است.

تصاویر لو رفته گلکسی اس 25

تصاویر لو رفته گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا نیز توسط افشاگران این صنعت، از فایل‌های CAD استخراج شده و سپس در دسترس افرادی چون OnLeaks قرار داده شده‌اند. مانند گلکسی اس 24 پلاس، این تصاویر فقط می‌توانند نمایی از ظاهر کلی دستگاه باشند و جزئیات مهمی چون حاشیه‌ها، رنگ‌بندی، بافت‌ها و… در آنان درج نمی‌شود. Ice Universe معتقد است که OnLeaks از اطلاعات مربوط به مدل‌های قدیمی سامسونگ استفاده کرده تا بیشتر بتواند جزئیات نه‌چندان کامل فایل‌های CAD را برای کاربران شرح دهد.

افشاگر Ice Universe به تصاویر لو رفته گلکسی اس 25 اولترا که توسط Android Headlines و OnLeaks به دست آمده اشاره می‌کند و می‌گوید رینگ اطراف دوربین‌ها به احتمال زیاد از گلکسی زد فولد 6 کپی شده باشد و به احتمال زیاد، در محصول نهایی چنین چیزی وجود ندارد. اطلاعات دیگری از جمله قسمت آنتن و رنگ‌بندی گوشی نیز احتمالی بوده و به هیچ وجه جزو موارد قطعی نیست. برای تایید گفته‌هایش، این افشاگر نسخه‌هایی تغییر یافته از تصاویر این دو گوشی را منتشر کرد که جزئیات دقیق‌تری از دو گوشی پرچم‌دار نسل جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارند. در این تصاویر جدید، رینگ دوربین‌ها بهتر شده، حاشیه صفحه نمایش کاهش یافته و میکروفون آن نیز به زحمت پیداست. این تغییرات به نظر می‌رسد بیشتر به نسخه نهایی گوشی‌های موردانتظار سامسونگ شبیه باشد.