بر اساس جدیدترین شایعات، سازندگان دو بسته الحاقی برای بازی Black Myth: Wukong در نظر دارند و پس از آن، بر روی نسخه دوم کار می‌کنند.

به گفته افشاگری معروف به نام Lunatic Ignus در شبکه اجتماعی دیسکورد، استودیو Game Science قصد دارد دو بسته الحاقی برای Black Myth: Wukong عرضه کند. مشخص نیست این بسته‌های الحاقی کدام جوانب بازی را پوشش می‌دهند اما این افشاگر توانسته برخی فایل‌های صوتی از داده‌های بازی استخراج کند که مربوط به شخصیت‌های Buddha، Jade Emperor و Nezha هستند که گفته می‌شود قرار است در نسخه بعدی این بازی، نقشی بسیار برجسته داشته باشند. با توجه به این که بازی Black Myth: Wukong در ابتدا قرار بود 13 چپتر داشته باشد، وجود دو بسته الحاقی برای آن منطقی به حساب می‌آید. استودیو سازنده به دلیل کمبود بودجه، مجبور شد این اثر را تنها با 6 چپتر عرضه کند.

به گفته این افشاگر، سازندگان قصد دارند بسته‌های الحاقی جدید را پس از عرضه نسخه ایکس باکس و نسخه فیزیکی بازی، منتشر کنند. احتمال می‌رود جزئیات کاملی در این مورد، در تابستان سال 2025 مشخص شود. پس در تاریخ 20 آگوست 2025 که سالگرد عرضه این بازی نیز به حساب می‌آید، باید منتظر اخباری جدید در مورد بسته‌های الحاقی آن و همچنین جزئیاتی از نسخه دوم باشیم.

بازی Black Myth: Wukong

در ماه‌های اخیر، Lunatic Ignus موفق شده اخباری موثق و قابل اطمینان از عناوین مختلف لو دهد پس می‌توان گفت فردی قابل اعتماد در این زمینه است و ممکن است اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته، به واقعیت نزدیک باشند. بر طبق آخرین شایعات، نسخه دوم بازی Black Myth: Wukong قرار است با کد اسم Black Myth: Jiang Ziya به بازار عرضه شود. در حال حاضر، این اخبار شایعه‌ای بیش نیستند و از طرف هر کسی که باشد، نباید آن را ملاک قرار داد و بهتر است تا زمان معرفی و اعلام رسمی از سوی سازندگان منتظر بمانیم. متاسفانه معرفی رسمی نیز زمان زیادی طول خواهد کشید زیرا تنها دو هفته از انتشار این بازی گذشته است!

در حال حاضر، می‌توانید عنوان تحسین‌شده Black Myth: Wukong را بر روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی تجربه کنید. نسخه مربوط به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با تاخیری نامشخص مواجه شده و سازندگان عنوان کردند که به دلیل مشکلات فنی برجسته، قادر به عرضه این دو نسخه همراه با سایر نسخه‌ها نبوده و باید زمان بیشتری به کنسول‌های ایکس باکس اختصاص دهند. احتمال می‌رود تا تابستان سال 2025، کاربران ایکس باکس نیز بتوانند از این بازی ارزشمند و تماشایی لذت ببرند.