اپل در تاریخ 9 سپتامبر رویداد مهمی برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار می‌کند. در کنار معرفی مدل‌های جدید آیفون، اپل واچ و ایرپاد، انتظار می‌رود رویداد اپل پر از سورپرایزهای هیجان‌انگیز باشد. در ادامه به برخی از احتمالات جذاب برای رویداد آیفون 16 اشاره می‌شود که می‌توانند این رویداد را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل کنند.

پیش از پرداختن به سورپرایزهای احتمالی، در اینجا به طور خلاصه به محصولاتی که به احتمال زیاد در این رویداد رونمایی خواهند شد، اشاره می‌کنیم:

  • سری آیفون 16: شامل مدل‌های آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس. انتظار می‌رود مدل‌های پرو شاهد به‌روزرسانی‌های قابل توجهی باشند.
  • اپل واچ سری 10 و اپل واچ اولترا 3: دو مدل جدید از ساعت هوشمند اپل که با قابلیت‌ها و طراحی‌های جدید معرفی خواهند شد.
  • ایرپاد 4 و ایرپاد مکس 2: نسل جدید ایرپادها با بهبود کیفیت صدا و قابلیت‌های جدید، و همچنین احتمالاً معرفی نسل دوم ایرپاد مکس.

همه این موارد به تنهایی می‌توانند یک رویداد پرهیجان و قدرتمند را رقم بزنند، به خصوص با در نظر گرفتن ویژگی‌های احتمالی جدید “Apple Intelligence” که قرار است در iOS 18.1 و نسخه‌های بعدی معرفی شوند. تیزر این رویداد به وضوح نشان می‌دهد که تمرکز ویژه‌ای بر روی هوش مصنوعی و قابلیت‌های آن خواهد بود.

    در کنار محصولات مورد انتظار، زمزمه‌ها و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل احتمالا در این رویداد، سورپرایزهای دیگری را نیز برای مخاطبان خود رونمایی کند. در ادامه به بررسی برخی از این احتمالات جذاب و هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

    آیپد مینی 7

    آیپد مینی 7: آیا رونمایی زودهنگام در راه است؟

    اپل معمولاً آیپدهای جدید را در رویداد پاییزی خود در ماه اکتبر رونمایی می‌کند. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما در سال‌های اخیر به یک روند رایج تبدیل شده است. بهار زمان دیگری برای عرضه آیپدها است، همانطور که با آیپد پرو M4 و آیپد ایر 5 امسال دیدیم. بااین‌حال، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد آیپد مینی جدید احتمال دارد زودتر عرضه شود.

    آیپد مینی جدید

    اگر آیپد مینی جدید به یک تراشه با قابلیت هوش مصنوعی مجهز باشد، می‌تواند به خوبی با اعلامیه‌های رویداد آیفون اپل هماهنگ شود. به عنوان مثال، اپل می‌تواند آیپد مینی را به یک تراشه سری M مجهز کند تا از تمام ویژگی‌های Apple Intelligence پشتیبانی کند. به این ترتیب، تمرکز مورد انتظار رویداد بر روی هوش مصنوعی می‌تواند شامل یک دستگاه جدید دیگر نیز شود.

    گزینه‌های تمدید قرارداد بازیگران برای بازگشت به سریال «تد لاسو» فعال شده است و گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد فصل چهارم در دست تولید است. اگرچه، اپل هنوز اعلام رسمی در مورد بازگشت بزرگترین نمایش خود نداشته است.

    آیپد مینی جدید

    رویداد آیفون 16 می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای اپل باشد تا خبر هیجان‌انگیز فصل جدید «تد لاسو» را اعلام کرده و مخاطبان را شگفت‌زده کند. اپل همواره در رویدادهای خود به Apple TV+ توجه ویژه‌ای دارد و بی‌شک قصد دارد برنامه‌های پاییزی خود را در کانون توجه قرار دهد. با بازگشت سریال‌های محبوبی چون «Silo» و «Slow Horses» و همچنین محتواهای جدید و جذابی مانند «Disclaimer» و «Wolfs»، می‌توان اطمینان داشت که Apple TV+ سهم قابل توجهی از زمان این رویداد را به خود اختصاص خواهد داد.

    اطلاعات زیادی درباره Apple Watch Series 10 در دسترس است که شامل موارد زیر می‌شود:

    • نمایشگرهای بزرگ‌تر در هر دو مدل
    • طراحی باریک‌تر
    • تراشه قدرتمندتر
    • احتمالا حسگرهای سلامتی جدید
    اپل واچ

    باوجوداینکه بسیاری از ویژگی‌های سری 10 مشخص شده‌اند، اپل همچنان می‌تواند ما را از یک جهت مهم شگفت‌زده کند. سال گذشته، گزارش‌هایی حاکی از آن بود اپل دهمین سالگرد اپل واچ را امسال با معرفی یک «Apple Watch X» یا «Apple Watch Series X» ویژه جشن خواهد گرفت.

    گفته می‌شد این ساعت جدید دارای طراحی کاملا جدید و حتی تغییر سیستم بند ساعت خواهد بود. گزارش‌های بعدی احتمال Apple Watch X را کمرنگ کردند. اما همیشه این احتمال وجود دارد که اپل از این نام استفاده کند. از آنجایی که مدل سری 10 تغییر قابل توجهی در اندازه و ضخامت نمایشگر خواهد داشت، اپل به خوبی می‌تواند آن را Apple Watch X بنامد و آن را به عنوان یک طراحی مجدد بزرگ معرفی کند، حتی اگر فاقد تغییرات در سیستم بند یا هر گونه بازنگری بصری دیگری باشد.