با شارژر 45 واتی جدید گوگل، دیگر نیازی به انتظار طولانی برای شارژ گوشی خود ندارید. این شارژر قدرتمند، انرژی مورد نیاز گوشی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تامین می‌کند.

سری پیکسل 9 نسبت به مدل‌های قبلی خود سرعت شارژ بیشتری دارد، بنابراین گوگل تصمیم گرفت یک شارژر سریع 45 واتی جدید عرضه کند که با این گوشی‌ها سازگاری کامل دارد. بااین‌حال، این شارژر همراه با گوشی‌ها ارائه نمی‌شود. سری پیکسل 9 شامل چندین مدل جدید است که عبارتند از پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو ایکس‌ال. بزرگ‌ترین مدل، پیکسل 9 پرو ایکس‌ال است که دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی و باتری 5060 میلی‌آمپرساعتی است. پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو باتری‌های کوچک‌تری با ظرفیت 4700 میلی‌آمپرساعت دارند که برای استفاده روزانه کافی است.

 شارژر قدرتمند گوگل برای پیکسل 9

از آنجایی که باتری‌ گوشی‌های سری پیکسل امسال بزرگ‌تر شده‌اند، گوگل تصمیم گرفته تا آن‌ها را به قابلیت شارژ سریع مجهز کند که از نسل‌های قبلی این شرکت سریع‌تر است. پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو می‌توانند حدود 30 دقیقه تا 55 درصد شارژ شوند که سرعت قابل قبولی است. بااین‌حال، پیکسل 9 پرو ایکس‌ال با باتری بزرگ‌تر خود عملکرد بهتری دارد و در مدت زمان مشابه به 70 درصد شارژ می‌رسد. این اعداد براساس آزمایش‌های خود گوگل با استفاده از آداپتور شارژ 45 واتی جدید است. این شارژر جدید دارای طراحی گرد و صاف است و یک پورت USB-C در پشت خود دارد. برای استفاده از این شارژر، به یک کابل USB-C سریع نیز نیاز خواهید داشت.

شارژر جدید 45 واتی گوگل، 20 وات قوی‌تر از شارژر 25 واتی فعلی این شرکت است که در فروشگاه آنلاین آن موجود است. اگرچه ممکن است به اندازه شارژرهای 80 یا 100 واتی برخی تولیدکنندگان نباشد. به طور مشخص، پیکسل 9 و 9 پرو از حداکثر ورودی 27 وات و پیکسل 9 پرو ایکس‌ال از حداکثر ورودی 37 وات پشتیبانی می‌کنند.