امروز شاهد عرضه مانیتور گیمینگ جدید Titan Army با اسم P32A2S2 هستیم که با ویژگی‌های هیجان‌انگیز خود، آرزوی دیرینه هر گیمری را برآورده کرده است.

این مانیتور در حال حاضر در خرده‌فروشی JD با قیمت 320 دلار در دسترس است که برای دستگاهی با چنین مشخصاتی، قیمتی مناسب و درخور به شمار می‌رود. صفحه نمایش مانیتور برابر با 31.5 اینچ با پنل Fast IPS و رزولوشن 2K یا 2560×1440 است و علاوه بر آن، از نرخ تازه‌سازی باورنکردنی 240 هرتزی بهره می‌برد! این یعنی شاهد روان‌ترین تصاویر چه در زمینه گیمینگ و چه در هر کار پردازشی دیگری خواهید بود. علاوه بر آن، زمان پاسخگویی نیز 1 میلی‌ثانیه بوده که هر گونه موشن بلور را به حداقل‌ترین حالت ممکن می‌رساند و زیباترین و شفاف‌ترین تصویر ممکن را در اختیارتان می‌گذارد.

روشنایی مانیتور گیمینگ جدید Titan Army به 350 نیت رسیده و نسبت کنتراست آن برابر با 1000:1 است. علاوه بر این، مانیتور از HDR400 استفاده می‌کند که نوید تصاویری با عمق رنگ و شفافیت باورنکردنی را به کاربر می‌دهد. خلق رنگ‌ها در این مانیتور به معنای واقعی کلمه بی‌نقص است؛ دستگاه موردنظر 97 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و NTSC و 100 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و آن را تبدیل به بهترین گزینه ممکن برای تجربه انواع بازی‌های ویدئویی یا تولید محتوا می‌کند. زاویه گسترده آن نیز باعث می‌شود از هر سمتی که بخواهید، از تماشای تصویر با کیفیت این مانیتور لذت ببرید.

مانیتور بی‌نقص Titan Army

تکنولوژی پرکاربرد و ضروری Adaptive Sync در این مانیتور به کار رفته تا تجربه‌ای بهتر در انواع بازی‌ها برایتان بیافریند و این تکنولوژی نیز با کارت گرافیک‌های AMD و NVIDIA هماهنگ شده است تا با هر سیستم سازگار باشد. با این ویژگی، فریم‌های تولید شده توسط کارت گرافیک با صفحه نمایش هماهنگ می‌شوند تا کمترین پارگی تصویر را داشته باشید و بتوانید با کمترین اختلال در تصویر، غرق در گیم‌پلی سریع و مهیج بازی‌هایتان شوید.

مانیتور گیمینگ جدید Titan Army با استندی عرضه می‌شود که به کمک آن، می‌توانید ارتفاع دستگاه را تنظیم و آن را به هر سمتی که راحت باشید بچرخانید. به لطف این استند، راحتی کاربر در استفاده دراز مدت نیز تامین می‌شود. مانیتور قابلیت وصل شدن به دیوار را نیز دارد و در صورت نیاز، می‌توانید به راحتی مانند سایر دستگاه‌های مشابه، این کار را انجام دهید.

از جمله اتصالات این مانیتور می‌توان به دو پورت HDMI 2.0، دو پورت DisplayPort 1.4 و یک جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. سازندگان به نکات مربوط به سلامتی چشمان کاربر توجه کافی داشته و فیلتر نور آبی را نیز لحاظ کرده‌اند تا با تماشای طولانی مدت صفحه نمایش، مشکلی برایتان پیش نیاید. این شرکت چندی پیش نیز مانیتوری قدرتمند با رزولوشن 2K و نرخ‌ تازه‌سازی 180 هرتز معرفی کرد که آن نیز انتخابی عالی برای گیمرها به حساب می‌آید و می‌توانید با بودجه‌ای کمتر، نسبت به تهیه‌اش اقدام کنید.