خوشبختانه با اعلام مدیر عامل Take-Two، تاریخ انتشار GTA 6 که به طور قطع موردانتظارترین بازی تاریخ است، سر جای خود باقیست و خبری از تاخیر نخواهد بود.

در دورانی که پروژه‌های بسیاری به تاخیر می‌افتند، لغو می‌شوند یا دردسرهای بزرگی از لحاظ تولید برایشان پیش می‌آید، خبر عدم تاخیر GTA 6 که به طور قطع موردانتظارترین محصول سرگرمی چند سال اخیر تلقی می‌شود، بسیار امیدوارکننده است. در گزارش مالی جدید شرکت Take-Two Interactive، باری دیگر تایید شد که تاریخ انتشار GTA 6 همان پاییز سال 2025 خواهد بود و تغییر خاصی در آن اعمال نشده است.

اخیراً شایعات زیادی مبنی بر تاخیر GTA 6 تا سال 2026 به گوش رسید و گفته شد که Rockstar Games توانایی آماده کردن این بازی تا پاییز 2025 را ندارد. ممکن است در نهایت شاهد تاخیری این چنینی برای این بازی باشیم اما در حال حاضر، تغییری در برنامه استودیو سازنده رخ نداده و همین باعث خوشحالی است.

MAP-GTA-6

انتظار داریم بازی GTA 6 رکورد بزرگ‌ترین و سودآورترین عرضه یک بازی در تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کند. در ماه دسامبر سال 2023، شرکت Rockstar Games اولین تریلر از این بازی را منتشر کرد و با نمایش جهانی واقع‌گرایانه و پویا، بازیکنان و علاقمندان از سراسر دنیا را شیفته خود کرد. تریلر این بازی رکوردهای متعددی در یوتیوب به نام خود ثبت کرد و حال، علاقمندان به شدت منتظر عرضه این بازی هستند تا بالاخره پس از یک دهه، جدیدترین نسخه از سری محبوب GTA را تجربه کنند.

در جدیدترین گزارش مالی Take-Two Interactive، عناوین آینده این شرکت از قبیل Civilization VII، Judas، WWE 2K25 و GTA 6 حضور دارند و به نظر می‌رسد سازندگان تمرکز ویژه‌ای بر این بازی‌ها دارند. تا به امروز شایعات زیادی پیرامون محتوای بازی GTA 6 نیز منتشر شده اما بهتر است هیچکدام را به طور قطع باور نکنید زیرا پس از لیک‌های متعددی که سال 2022 رخ داد، Rockstar Games رویکردی محافظ‌کارانه در پیش گرفته و بعید است اطلاعات معتبری از این بازی، از منبعی غیر از منابع رسمی به بیرون درز کند.

بدین ترتیب، باید در پاییز سال 2025 منتظر عرضه بازی موردانتظار GTA 6 بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس باشید. تا به این لحظه خبری از نسخه رایانه‌های شخصی نیست اما بر طبق الگوی Rockstar Games، معمولاً یک تا دو سال پس از عرضه برای کنسول‌ها، این اثر برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار می‎‌گیرد.