قابلیت Find My اپل در کره جنوبی قابل استفاده نیست. پس اگر قصد سفر به این کشور را دارید، حتما مراقب آیفون خود باشید تا آن را گم نکنید. چون امکان ردیابی و پیدا کردن آن از طریق این سرویس وجود نخواهد داشت.

قابلیت Find My اپل در ردیابی دستگاه‌های گم‌شده یا جا مانده، به‌ویژه آیفون‌های گران‌قیمت، بسیار مفید است. دارندگان آیفون همچنین می‌توانند در صورت نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساس، داده‌های دستگاه خود را از راه دور پاک کنند. متأسفانه، باوجود محبوبیت جهانی اپل، عدم کارکرد قابلیت Find My در کره جنوبی جای تعجب دارد و کاربران و گردشگران در این کشور باید در استفاده روزانه از آیفون خود بسیار مراقب باشند.

قبلاذکرشد که قابلیت پیدا کردن من به دلیل قوانین محلی در کره جنوبی کار نمی‌کند، اما اپل کمی این دلایل را تغییر داده است. صرف‌نظر از اینکه شما یک کاربر آیفون هستید که به کره جنوبی سفر می‌کنید یا در آنجا زندگی می‌کنید، اگر دستگاه شما گم شد، آن را برای همیشه از دست رفته بدانید. درمورداینکه چرا این محدودیت در وهله اول وجود دارد، AppleInsider از طریق انجمن‌های پشتیبانی اپل دریافت که قابلیت پیدا کردن من به دلیل قوانین محلی در این منطقه وجود ندارد. با این‌حال، اطلاعات به‌روز شده اکنون نشان می‌دهد که «اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در کره جنوبی پشتیبانی نمی‌شود و ممکن است در مناطق دیگر نیز به دلیل قوانین محلی در دسترس نباشد.»

در یک انجمن آنلاین، کاربری به نام Amazonian Apple اعلام کرد که عدم کارکرد قابلیت پیدا کردن من در کره جنوبی ربطی به قوانین محلی ندارد، بلکه مربوط به سیاست‌های داخلی اپل است و نمی‌توان جزئیات بیشتری ارائه داد. احتمالاً علت این محدودیت، تضاد بین الزامات کره جنوبی و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی اپل است. در نهایت، کاربران آیفون در کره جنوبی متضرر می‌شوند.

نکته‌ جالب این‌است‌که این کشور ایرتگ، دستگاهی که عملکرد آن وابسته به قابلیت پیدا کردن من است، را در کره جنوبی می‌فروشد، درحالی‌که این‌قابلیت در این کشور کار نمی‌کند. اپل هنوز توضیحی برای ادامه این محدودیت ارائه نداده است، اما انتظارمی‌رود که به زودی پاسخ دهد. در این بین، اپل باید با مقامات کره جنوبی همکاری کند تا این قابلیت را برای کاربران کره‌ای فعال کند.