روز گذشته، شرکت سامسونگ نمایی کامل از باز کردن گوشی گلکسی زد فلیپ 6 و قطعات داخلی آن را به کاربران ارائه داد. امروز نیز برخی از وبسایت‌ها، با بررسی این دستگاه اعلام کردند که تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ 6 راضی‌کننده و مناسب است.

در کانال یوتیوب JerryRigEverything، ویدئویی از تست تحمل گلکسی زد فلیپ 6 بارگزاری شده که نشان می‌دهد سامسونگ تاشوی نسل جدید خود را مقاوم ساخته و می‌توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید و چندان نگران آسیب دیدنش نباشید. به دنبال وی، کانال یوتیوب PBKReviews با باز کردن گلکسی زد فلیپ 6، سعی در نشان دادن سطح تعمیرپذیری آن داشت. این کار اطلاعات جالبی در مورد این دستگاه نیز به ما داد و در نهایت متوجه شدیم که تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ 6 در سطحی راضی کننده قرار داشته و حداقل از نسل قبلی، یعنی زد فلیپ 5 راحت‌تر خواهد بود.

همانطور که در ویدئو نیز می‌توانید ببینید، نحوه قرارگیری قطعات در داخل گلکسی زد فلیپ 6 بسیار مرتب و منظم انجام شده و به همین دلیل، باز کردن و دوباره قرار دادن آن سر جایش، کاری راحت و بدون دردسر است. همین نیز باعث شده تعمیرپذیری این گوشی تاشو برای شرکت‌های خدماتی مختلف آسان باشد.

کانال PBKReviews به دستگاه‌هایی که بررسی می‌کند، نمره‌ای از لحاظ تعمیرپذیری می‌دهد. این نمره بر اساس فاکتورهایی چون طراحی، در دسترس بودن قطعات، سادگی جایگزین تعویض صفحه نمایش، سادگی تعویض باتری و سادگی تعویض قسمت‌های دیگر داده می‌شود. گلکسی زد فلیپ 6 در تمامی این قسمت‌ها به غیر از تعویض صفحه نمایش، نمره‌ای برابر با گلکسی زد فلیپ 5 دریافت کرد.

گلکسی زد فلیپ 6

بر اساس گزارش PBKReviews، تعویض صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 6 آسان‌تر از زد فلیپ 5 است. به‌همین‌دلیل، تاشوی جدید سامسونگ نمره 1.5 از 2 را در قسمت تعویض صفحه نمایش دریافت کرد. مدل قبلی یعنی گلکسی زد فلیپ 5 در این بخش نمره 1 از 2 را دریافت کرده بود. بدین ترتیب، نمره نهایی تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ 6 برابر با 8 از 10 شده در حالی که در نسل قبل، این نمره برابر با 7.5 از 10 بود.

با باز شدن و نمایش نمایی از گلکسی زد فلیپ 6، متوجه شدیم ظرفیت باتری اول این دستگاه 1130 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری دوم 2870 میلی‌آمپرساعت است که سر جمع، با هم ظرفیتی برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت را به کاربر می‌دهند. در نسل قبل، ظرفیت باتری اول گلکسی زد فلیپ 5 برابر با 2700 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری دوم برابر با 1000 میلی‌آمپرساعت بود.

در نهایت، به این نتیجه می‌رسیم که تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ 6 بسیار راضی کننده و آسان بوده اما در عین حال، این گوشی دستگاهی مقاوم و توانا نیز از آب درآمده است. اگر قصد خرید این گوشی جذاب را دارید، بهتر است نگاهی به ویدئوهای امروز بیندازید تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری از این دستگاه داشته باشید.