شرکت شیائومی، مراسم رونمایی و عرضه سری ردمی 70 را در کشور چین برگزار کرد؛ طی این رویداد، دستبند شیائومی اسمارت بند 9 نیز معرفی و عرضه شد.

دستبند هوشمند جدید شیائومی، طراحی همانند نسل گذشته اما با بهبودهایی ویژه دارد که از نمونه آن، می‌توان به قاب فلزی، انواع بندها در رنگ‌های مختلف و یک نسخه ویژه که از جنس سرامیک است، اشاره کرد. صفحه نمایش شیائومی اسمارت بند 9 از جنس AMOLED و در اندازه 1.62 اینچ بوده و حداکثر روشنایی آن به 1200 نیت می‌رسد. این دستگاه بیش از 200 واچ فیس مختلف دارد که نشان از تنوع بالا و انتخاب‌های فراوان کاربر می‌دهد.

در مقابله با اسمارت بند سال گذشته، این دستگاه جدید حدود 16 درصد در زمینه پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس کاربر دقیق‌تر شده است. علاوه بر این، پایش خواب نیز بهبودهایی به خود دیده و سیکل‌های خواب مناسب را به کاربر پیشنهاد می‌کند تا بهترین بازتوانی را کسب کند. این دستگاه بیش از 150 حالت ورزشی مختلف دارد که می‌توانید به راحتی انتخاب کنید. این دستگاه با بلوتوث 5.4 متصل شده و قابلیت‌های ابتدایی چون کنترل موسیقی، جواب دادن به پیام‌ها و چک وضعیت آب و هوا را به کاربر می‌دهد.

شیائومی اسمارت بند 9 عرضه شد؛ 21 روز شارژدهی فوق‌العاده

در برخی مدل‌های شیائومی اسمارت بند 9 قابلیت NFC نیز لحاظ شده که می‌توانید از طریق آن خریدهای خود را انجام دهید. این دستبند تا عمق 50 متر ضد آب نیز بوده و به راحتی می‌توانید با آن شنا کنید. باتری این دستگاه 233 میلی‌آمپرساعت بوده که با یکبار شارژ، حدود 21 روز برایتان بدون مشکل کار می‌کند و می‌توانید از تمامی قابلیت‌هایش استفاده کنید.

شیائومی اسمارت بند 9 در سه نسخه در دسترس است که هر کدام نیز قیمت متفاوتی دارند. نسخه استاندارد بدون NFC قیمتش برابر با 34 دلار، نسخه دارای NFC با قیمت 41 دلار و نسخه ویژه سرامیکی نیز با قیمت 48 دلار به فروش می‌رسد. از جمله رنگبندی‌های آن می‌توان به مشکی، طوسی، طلایی و اشاره کرد و بندهایش نیز در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. این دستبند هوشمند برای خرید در چین در دسترس است اما تا به این لحظه، اطلاعی از زمان عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

قابل ذکر است که شیائومی ساعت هوشمند واچ اس 4 اسپورت که دستگاهی حرفه‌ای است را نیز در جریان رویداد Lei Jun به بازار عرضه کرد. این دستگاه به هدف استفاده ورزشکاران ساخته شده و به دقت می‌تواند کیفیت تمرین‌های ایروبیک شما را بسنجد و قابلیت‌های مختلف و بسیار دقیقی برای پایش انواع فعالیت‌های ورزشی دارد. رنگبندی آن شامل مشکی و نارنجی بوده، با قیمت حدود 275 دلار در دسترس است و جنس بدنه آن نیز تیتانیومی خواهد بود. به گفته منابع، دقت سنسور ضربان قلب و اکسیژن آن، 97.2 درصد است!